Valg af bærbar
Fra : Jan

Dato : 22-09-02 18:16

Hej

Jeg skal snart investere i en bærbar PC.
Jeg har hældt meget til Compaq, men har nu også fået øje på Asus, der også
har nogle modeller der ikke vejer ret meget. Er der nogle der har
kommentarer til disse ?

Jan

Fra : Peter T.

Dato : 22-09-02 22:47

Jan wrote:

> Jeg skal snart investere i en bærbar PC.
> Jeg har hældt meget til Compaq, men har nu også fået øje på Asus, der
> også har nogle modeller der ikke vejer ret meget. Er der nogle der har
> kommentarer til disse ?

Jeg kan ikke hjælpe dig, da jeg selv kun har en Dell. Men dit spørgsmål
bliver stillet herinde hver dag, så prøv at kigge en måneds tid tilbage
eller søg i google-groups.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 23-09-02 02:44

"Jan" <janpetri@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har hældt meget til Compaq, men har nu også fået øje på Asus, der også
> har nogle modeller der ikke vejer ret meget. Er der nogle der har

Jeg har selv haft en compaq, den virkede fint. Men hvis du vil have lidt
mere for pengene er Asus et godt bud. Min søsters chef har en og den har
kørt problemfrit i 3 år. Derimod kan jeg ikke anbefale Dell, en af mine
venner er supporter og alle de Dell laptops de har driller på en eller anden
måde og det gør deres compaqs ikke.
Jeg har ladet mig fortælle at Mitac laver gode bærbare til billige penge.
Mærket er blandt de største i asien, men herhjemme er de ret ukendte og
derfor billige da de gerne vil ind på markedet. Jeg ved at PRC data har haft
dem, men om de har dem endnu ved jeg ikke.

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002