Tudefjæs: forsøg på at downloade "liveupda~
Fra : L.M.L

Dato : 22-09-02 14:29

Er der nogen derude der kan hjælpe míg med at downloade
"liveupdate 2" til mit gfx-kort MSI Starforce Geforce4 ti4400 ?

msi's site køre af hel.... til

kunne evt. postes i en-eller-anden-binær gruppe... plz

mvh
Lars

lovegreen AT it DOT dk

Fra : Madsen

Dato : 22-09-02 14:39

L.M.L skrev:

> Er der nogen derude der kan hjælpe míg med at downloade
> "liveupdate 2" til mit gfx-kort MSI Starforce Geforce4 ti4400 ?

<http://www.cybercity.dk/privat/tjenester/diverse_tjenester/downloadmanager/>

Madsen.

Fra : L.M.L

Dato : 22-09-02 14:44

<http://www.cybercity.dk/privat/tjenester/diverse_tjenester/downloadmanager/

> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Tak, det prøver jeg lige ...

lovegreen AT it DOT dk

Fra : L.M.L

Dato : 22-09-02 16:29

"L.M.L" <lovegreenFJERN@it.dk> skrev i en meddelelse

<http://www.cybercity.dk/privat/tjenester/diverse_tjenester/downloadmanager/

øv, det virker ikke...
jeg får følgende fejlmeddelse:
--
Error: Connection refused (61)

Filen eksisterer ikke
Kontroler venligst dine indtastninger og prøv igen.
--

Er der nogen derude der har den liggende ?
http://tw.msi.com.tw/autobios/seriesexe/liveupdate2.exe

mvh
Lars

lovegreen AT it DOT dk

Fra : sls

Dato : 23-09-02 08:57

Hej Tudefjæs!!

Hvis du går ind på http://www.msi.com.tw/html/support/liveupdate/main.htm
, der kan du nederst på side DL filen. Tryk på "here(manual)" i linien
Please click the bule button(automatic) or here(manual) to download/install
Live Update 2

Hygge sls

Fra : L.M.L

Dato : 23-09-02 16:07

> [...]
> , der kan du nederst på side DL filen. Tryk på "here(manual)" i linien
> Please click the bule button(automatic) or here(manual) to

Hej Hygge sls ;)

Det var også det jeg prøvede i går, men sitet var åbentbart nede...
I dag virkede det perfekt...
Tak

/Lars

lovegreen AT it DOT dk