Cykeltur Århus - Paris.
Fra : Kim Christensen

Dato : 22-09-02 13:22

Hvis man nu gerne vil cykle fra Århus til Paris, hvordan finder man så
nemmest en rute? Findes der vejvisere ala krak og geostar som kan vise
cykelruter? Eller kan man få det oplyst andre steder? F.eks turistkontorer?

/Kim

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 22-09-02 19:35

On Sun, 22 Sep 2002 14:22:23 +0200, Kim Christensen <mesleepy@mail.dk>
wrote:

>Hvis man nu gerne vil cykle fra Århus til Paris, hvordan finder man så
>nemmest en rute? Findes der vejvisere ala krak og geostar som kan vise
>cykelruter? Eller kan man få det oplyst andre steder? F.eks turistkontorer?

Der findes ikke mig bekendt noget a la Krak og Geostar, men mon ikke
de respektive landes cuyklistorganisationer kan hjælpe dig - her er
nogle links: http://www.dcf.dk/links/advocacy.htm

Ellers prøv at stille spørgsmålet i dk.sport.cykling

God tur (og husk vaselinen...)

Lars