Lidt af hvert og måske snøft ?
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 22-02-01 23:36

Hejsa

Ja, jeg skriver snøft ? i subj. og hvorfor...... Jooo, Robin min fine
dejlige norske skovkat (han) -Blev IC (International Champion) i Holland i
weekenden. Jeg havde hele tiden sagt at begyndte han at strinte inde skulle
"bollerne" kappes... og ja.... han var startet lidt udenfor for et par uger
siden og i går havde han gjort det to gange.. det vil sige, det ene var ikke
strint med decideret at sætte sig ned og tisse. (Og faktisk kun på nye
dufte - såsom ting der har været gemt væk som så kom frem)
Så i dag fik jeg Robin kastreret... han er "frisk" i forhold til hvad der er
sket...men sover selvfølgelig meget mere end normalt, men skulle altså
kravle op af sin klatrevæg så han kunneligge på SIN plads!

Det var en svær beslutning, men eftersom jeg ikke har mulighed for at have
ham udenfor og heller ikke nænner det fordi han er en kat der kommer og
nusser hver aften og igen hver morgen, så valgte jeg så denne løsning.
Robin var/er MEGET hankat.....og kunne høre/lugte hunkatten ved siden af når
hun er i løbetid, og så blev der ellers jamret..... Og snuset alle steder,
så det bliver rart stadig at kunne tage ham med rundt som jeg plejer Men
ØV - hvor er det surt at kastrere en kat som har fået alle certificater
siden September (selvfølgelig med med konkurrence *SSS*)

Så nye killinger med Electra contra Robin bliver det ikke til, men jeg har
skam allerede fundet en anden hankat til hende *grin* (men først til sommer
*s*) og så har min dejlige kæreste givet mig lov til at få en hunkat til
) - "skønt med en fyr der føler med kastrationen af katten" *smile*

Hav det godt alle.... det var lige lidt nyt herfra Kryds fingre for at
han snart stopper med at tisse/strinte

Venligst

Mette, Electra og den sovende Robin *s*

--
Gillian's Norske Skovkatte
http://www.dk-gillian.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 23-02-01 00:13

Hej Mette

Hmmm - ja, det er jo desværre nødvendigt at få de kære hankatte kastreret på
et tidspunkt... Med mindre man altså vil have hele huset til at hørme af
hankat... Til gengæld kan du jo så udstille en superlækker kastrat! Og så
har du ovenikøbet fået "tilladelse" til endnu en hunkat
Så lidt godt kommer der vel ud af den beslutning alligevel...?

Glæder mig til at se din næste Skovkat, når du altså har fundet en passende
lille dame

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Mette B. Rahm <gillian@dk-gillian.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vvgl6.15547$PC4.755006@news010.worldonline.dk...

Fra : Grit Wessel

Dato : 23-02-01 07:26

Åååhhhr, lad være med at brokke dig *grin*
Du har fået en kastrat! Hvem vil have en hankat, hvis man i stedet kan få en
hankastrat?!?
Og så har Jesper ikke engang trukket i land med hensyn til en hunkat til -
hvor fedt!
MVH Grit.

--
Grit Wessel
Ginkgo Norske Skovkatte

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 23-02-01 08:16

Hihi, nej han har ikke trukket i land, men hør hvad han gjorde.... Lige
efter han havde sagt det til mig i telefonen havde han ringet og sagt til
Anne (Robin's opdrætter og semilanghårsdommer) at jeg måtte få en kat til.
For så KUNNE han ikke trække i land *grin*

Robin har det meget bedre i dag og røver at lege lidt fangeleg med Electra,
men han stopper altså lidt før han plejer.... hihi

- Mette

Fra : Denise

Dato : 23-02-01 10:21

Hej Mette
Giv lige din dejlige Robin et kys fra mig.
Hilsen Denise

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 24-02-01 17:28

> Hej Mette
> Giv lige din dejlige Robin et kys fra mig.
> Hilsen Denise

Er skam gjort

Han sover HELE tiden, men når han er vågen virker han frisk nok... er det
pga. at der allerede er ved at ske noget med hans hormonbalance ?

- Mette