GeForce Ti 4200 problemer
Fra : HOLCK Energi

Dato : 21-09-02 17:20

Hej
Jeg håber nogen kan hjælpe mig med mine grafikkortproblemer.
Jeg har skiftet mig kort (GF 2) med et GF 4 Ti4200, Jeg anvender dette til
flysimulator FS 2002.
Når jeg "flyver" blinker min mus så det er svært at se hvor den er. er der
nogen der har en løsning??

Hvordan kan jeg undersge om mit kort er installeret rigtigt?

Billedet jeg ser er nogle steder som sammensatte flader, Hvorfor??

Jeg vil være meget glad for hjælp.

Hans Jørgen
holckenergi@mail.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-02 08:41

> [...]
>flysimulator FS 2002.
>Når jeg "flyver" blinker min mus så det er svært at se hvor den er. er der
Jeg mener det skal være sådan, at musen forsvinder når du ikke bruger den
og genopstår når du rører den. Hvis det er det du mener.

>Hvordan kan jeg undersge om mit kort er installeret rigtigt?
I indstillinger/kontrolpanel/system/hardware/enhedshåndtering/skærmkort
der er gule eller røde makering hvis der er fejl.
Jeg bruger selv 29.40 driverer unden problemer.
>Billedet jeg ser er nogle steder som sammensatte flader, Hvorfor??
>
>Jeg vil være meget glad for hjælp.
Måske i "dk.spil.computer.flysimulator" kan de hjælpe mere.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : HOLCK Energi

Dato : 22-09-02 12:55

Hej
Min mus blinker ustabil i Fs2002, det har den ikke gjort ved mit tidligere
grafikkort, så jeg mener ikke det er korrekt, kan det mon hjælpe at
afinstallere grafikkortet og installere det igen?? eller er der andre
løsninger?

Hans Jørgen
holckenergi@mail.dk

Fra : Dan Olvhøj

Dato : 23-09-02 10:18

Hej Hans Jørgen...

du har noget som interesserer mig meget på nuværende tidspunkt, idet jeg
overvejer at skifte grafikkort en Geforce2 GTS ud med en Geforce 4 TI4200,
men er stadig usikker...

måske skulle denne link www.microsoft.com/hcl være dig noget hjælp, eller
ihvertfald kan du prøve at ringe til Microsoft Support og forlægger dit
problem - de er normalt hjælpsomme...

mvh

Dan Olvhøj

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-02 17:45

> [...]
>grafikkort, så jeg mener ikke det er korrekt, kan det mon hjælpe at
>afinstallere grafikkortet og installere det igen?? eller er der andre
Jamen, da kan meget vel være et driver problem, især hvis du har
experimentet med andre driverer, så kan nvidia være svære at komme af med.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S