Mærkelig gevækst.
Fra : TSS

Dato : 21-09-02 16:55

Hej,
Jeg har lige pludselig fået 2 mærkelige knopper. Den ene på benet, den anden
på maven.
De er ca 7 mm i diameter, 3-4 mm høje. Farven er lidt mørkere end huden.
Inde i midten er der et hul på ca. 1 mm.
Hvis jeg klemmer på dem, er det ligesom der kommer talg ud.
Kan nogen herinde fortælle hvad det kan være ? Bør jeg evt. søge hudlæge ?

På forhånd tak.
--

Flemming Nielsen

Fra : Kåre Brunø

Dato : 24-09-02 15:54

Jeg synes du skal besøge en hudlæge. Sådan en gevækst er vist god lige at få
kigget på.

--

hilsen:

Kåre Brunø