Mafia. Stemningfuldt spil. Men...
Fra : Thomas Hjort

Dato : 21-09-02 16:29

....jeg har et par spørgsmål.

1) Er det ikke muligt at hijacke biler som i GTA3. I Mafia bliver man bare
tværet ud hvis man forsøger at stoppe en bil.

2) Jeg er ikke nået langt (første 5 missioner var som capdriver zz) men
kommer der ikke senere flere missioner man skal løse på "gå-ben"? Der er
efter min mening lige lovlig meget køren rundt fra den ene ende til den
anden i NY.

Mvh Thomas

Fra : Kristian Espensen

Dato : 21-09-02 17:35

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message

> 1) Er det ikke muligt at hijacke biler som i GTA3. I Mafia bliver man bare
> tværet ud hvis man forsøger at stoppe en bil.

Det er skam muligt at snuppe biler i "fart", men hvis du bare løber ud foran
en bil vil du blive kørt ned. Det bedste er at spære vejen med en anden bil,
eller spære i god tid.

> [...]
> kommer der ikke senere flere missioner man skal løse på "gå-ben"? Der er
> efter min mening lige lovlig meget køren rundt fra den ene ende til den

Starten er lidt tung, men man lærer den store by at kende og vender sig til
bilerne i 30'erne's køreegenskaber. Senere kommer der mange misson "til
fods" ala Max Payne. Det er nu kun i første og måske anden mission som
bliver tilbragt i taxa. Jeg har lige gennemført Mafia og det er nok det
bedste singleplayer spil jeg har prøvet. Grafik og gameplay er simpelthen i
top, men har man ikke tålmodighed er GTAIII nok bedre for en.

--
Med venlig hilsen Kristian

Fra : Thomas Hjort

Dato : 21-09-02 20:07

"Kristian Espensen" <leth_espensen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> bedste singleplayer spil jeg har prøvet. Grafik og gameplay er simpelthen
> top, men har man ikke tålmodighed er GTAIII nok bedre for en.

Jeg er nu nået til det sidste Hotel i den bane hvor der skal kræves penge
ind. Og jeg er helt enig i at spillet der kan sammenlignes med Max Payne.
Jeg sværger ellers til FPS men måtte tage hatten af for Max Payne og her er
noget der ligner.
GTA3 var alt for slapt i fight-duelerne til min stil. Underlig udtværet og
upræcist gun-fight. Her virker Mafia langt bedre.
Glæder mig til at checke hvad der sker på min vej i det spil :)

Mvh Thomas