Hjælp
Fra : -=Gizmo=-

Dato : 21-09-02 12:45

Hej gruppe.

Jeg har et problem med min puter.

Den vil ikke gemme adgangskoder, den fryser meget tit, Den hakker, og køre
meget ustabilt, jeg har forsøgt med Win 98, Win XP Pro. & Win XP Home
edition. Men lige meget hjælper det. Er der nogle kloge mennesker der kan
hjælpe mig.

Det er en P III 800 Mhx Stocket 370
Asus cuv4x
128 SDRam pc 133

Har forsøgt at sætte Bio´s som default samt bio´s update

Håber i kan hjælpe

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 21-09-02 12:52

> [...]
> meget ustabilt, jeg har forsøgt med Win 98, Win XP Pro. & Win XP Home
> edition. Men lige meget hjælper det. Er der nogle kloge mennesker der kan

Mht. ustabiliteten kan det skyldes, at din cpu blæser er støvet til at ikke
længere kører rundt. Sådan skete det i hvert fald for min AMD K6 200 for
mange år siden. Ny blæser kom på, og pc'en opførte sig meget bedre.

Adgangskoderne kan man slå til og fra inde i internet properties (XP) eller
noget i den stil.

Held og lykke

Fra : -=Gizmo=-

Dato : 21-09-02 12:58

Blæseren er helt ny, Adgangskoder er slået til.