Hvor mange Jaws er der??
Fra : zcully

Dato : 21-09-02 12:15

Hvor mange Jaws/Dødens gab er der efterhånden blevet lavet?
Hvis jeg ¨går ind på imdb og søger finder den kun 2, men det er lidt
underligt for 3'eren kommer på TV3 iaften.

/Zcully

Fra : HKJ

Dato : 21-09-02 12:24

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> Hvor mange Jaws/Dødens gab er der efterhånden blevet lavet?

Ifølge imdb: 4

> Hvis jeg ¨går ind på imdb og søger finder den kun 2, men det er lidt
> underligt for 3'eren kommer på TV3 iaften.

Hvad søger du efter, prøv at skrive "Jaws", så kommer der endnu flere film
der hedder noget med Jaws.
Men ellers prøv punktet "movie connections", når du har valgt en Jaws film
og se efter "Followed by" og "Follows"

Fra : Jens Thomsen

Dato : 21-09-02 12:30

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor mange Jaws/Dødens gab er der efterhånden blevet lavet?
> Hvis jeg ¨går ind på imdb og søger finder den kun 2, men det er lidt
> underligt for 3'eren kommer på TV3 iaften.

Sært. Jeg får dem allesammen, hvis jeg søger (inkl. en masse andre med
lignende titler):

http://us.imdb.com/Tsearch?jaws

Der er fire film i alt i den serie.

MVH
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-02 12:27

>Hvor mange Jaws/Dødens gab er der efterhånden blevet lavet?
>Hvis jeg ¨går ind på imdb og søger finder den kun 2, men det er lidt
>underligt for 3'eren kommer på TV3 iaften.

Ikke underligt.

Jaws (1975)
<http://us.imdb.com/Title?0073195>

Jaws 2 (1978)
<http://us.imdb.com/Title?0077766>

Jaws 3-D (1983)
<http://us.imdb.com/Title?0085750>

Jaws: The Revenge (1987)
<http://us.imdb.com/Title?0093300>

Jaws 5
<http://www.corona.bc.ca/films/details/jaws5.html>

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-09-02 12:33

> Hvor mange Jaws/Dødens gab er der efterhånden blevet lavet?

Fire skulle jeg mene.

> Hvis jeg ¨går ind på imdb og søger finder den kun 2, men det er lidt
> underligt for 3'eren kommer på TV3 iaften.

Den er god nok. Da den kom frem hed den oven i købet Jaws 3-D og så fik du
3D-briller på i biografen. Jaja, hvad de dog ikke fandt på nede i firserne.

Nummer fire har undertitlen The Revenge, og så kunne der vist ikke koges
mere suppe på den haj, idet hajen i filmen nu kun er ude efter familien
Brody og jagter dem selvom de flytter.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Morten DH

Dato : 21-09-02 15:12

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nummer fire har undertitlen The Revenge, og så kunne der vist ikke koges
> mere suppe på den haj, idet hajen i filmen nu kun er ude efter familien

Ja 4'eren er så lam at det er ligefør man smider sin col. ed. af Jaws ud
bare for ik at blive mindet om den...

Fra : Troels

Dato : 23-09-02 23:26

> Nummer fire har undertitlen The Revenge, og så kunne der vist ikke koges
> mere suppe på den haj, idet hajen i filmen nu kun er ude efter familien
> Brody og jagter dem selvom de flytter.

ARGH!! Man kunne nu godt ha brugt en spoilerwarning der!

/Troels