lyden af en dåse som bliver åbnet
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 21-09-02 12:20

hejsa

Glem alt om at kalde efter din kat, den kommer ikke, men åben en dåse
istedet, så vil den komme ilende. Og du har katten hvor du vil have den.

mvh Cindie, Pjevs og Gismo som er ved at gå til at bar lækkersult fordi der
er bleven åbnet en dåse med flåede tomater

Fra : Thomas Hjort

Dato : 21-09-02 12:25

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> er bleven åbnet en dåse med flåede tomater

Ja, det bliver et sandt mareridt når dåserne kommer på mandag. Vores kat
kommer altid ilende alene ved synet af en dåse Cola :)

Mvh Thomas

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-09-02 13:47

Jo, det er en effektiv lyd, men hold op hvor bliver de skuffede hvis det
bare er en dåse flåede tomater eller lign.
Ellers ved kattene herhjemme at de skal ha noget lækkert, hvs jeg siger
"Misserne". Jeg ved ikke hvor det er kommet fra, men kattene forbinder
ordet med noget lækkert og kommer stormende fra alle sider med det samme
jeg siger det. Så her er det forbudt at sige"misserne" uden der er god
grund til det

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : kim

Dato : 21-09-02 15:12

> [...]
der
> er bleven åbnet en dåse med flåede tomater

Hej.
Underligt nok reagerer mine katte også på en dåse der bliver åbnet, og de
har endda aldrig fået dåsemad.

Hej fra Anita

Fra : Rollike

Dato : 21-09-02 17:32

> [...]
der
> er bleven åbnet en dåse med flåede tomater

*G*

Cæsar kommer stormende så snart han opdager jeg går i køkkenet... Og så er
det næsten lige meget hvad jeg laver der ude *S*

Det er dog lidt underligt... for alle de ting jeg har prøvet at servere for
ham har han ikke kunnet lide... hvis man ser bort fra tørkosten og vådkosten
(som sniger sig ind ca. en gang hver anden måned)

Er det normalt at en kat er så kræsen?

MVH Mette

Fra : Mulle

Dato : 21-09-02 18:11

> [...]
vådkosten
> (som sniger sig ind ca. en gang hver anden måned)

Normalt og normalt, det ved jeg ikke, men det tror jeg, katte er lige så
forskellige som .... mennesker.
Jeh har èn kat (Frede) der spiser stort set alt, èn (Miver) der spiser
ananasost og hamburgerryg + lidt tørkost, og èn (MissRosa) der udelukkende
vil spise tørkost.
Så jeg synes ikke du skal bekymre dig, sålænge katten er gald og rask :))

--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://home8.inet.tele.dk/hei/killing.html

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-09-02 23:25

In article <amhkkt$esu$1@sunsite.dk>, Cindie Iwersen <ciwr@obel.auc.dk>
wrote:

> [...]
>
> mvh Cindie, Pjevs og Gismo som er ved at gå til at bar lækkersult fordi der
> er bleven åbnet en dåse med flåede tomater

Mjah - men dåser lyder åbenbart forskelligt. Ditte kan tydeligt høre
forskel på en dåse tun og andre dåser. Spørg mig ikke hvordan hun gør

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-09-02 15:17

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Mjah - men dåser lyder åbenbart forskelligt. Ditte kan tydeligt høre
> forskel på en dåse tun og andre dåser. Spørg mig ikke hvordan hun gør

Nemlig!

Vores kommer ikke hvis man åbner en dåse tomater men i samme øjeblik en dåse
majs siger "pifft" så står Bøv der straks. (ja: Majs... skøre kat)

Og så tundåser, men mon ikke det (også) er duften af tun der bare breder sig
hurtigere end vores ynkelige menneskenæser kan opfatte?

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-09-02 15:31

In article <amn7im$p5o$1@sunsite.dk>, Lisbeth Hviid Jakobsen
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

> Og så tundåser, men mon ikke det (også) er duften af tun der bare breder sig
> hurtigere end vores ynkelige menneskenæser kan opfatte?

Jo - det har jeg også tænkt på. Jeg købte en pakke færdig pastasalat
med tun sidste uge (ja, jeg kan osse li' tun - og næppe havde jeg
lavet det mindste hul i posen før: "Hej mor *gnide sig indsmigrende op
ad ben* - hvad har du dér..?" Ja, Ditte, selvfølgelig - der lå i dyb
søvn i hulen ovenpå skabet 1/2 sekund før...

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Kate

Dato : 23-09-02 20:53

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.auc.dk> wrote in

> hejsa
>
> Glem alt om at kalde efter din kat, den kommer ikke, men åben en
> dåse istedet, så vil den komme ilende. Og du har katten hvor du
> vil have den.

Det er sjovt for ingen af mine gider rejse sig for en dåse der åbnes.
Dvs Mowgli og Lante står i køkkenet sekundet før jeg rejser mig for at
gå derud, men det er nu mest for at være sikre på IKKE at gå glip af
noget som helst

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar