Hvad er OpenGL?
Fra : Anders Nielsen

Dato : 21-09-02 10:12

Hej

Jeg har får spillet Medal of Honer på min pc med windows 2000. Nu har jeg
formateret min HD. Genistalleret windows 2000 og Medal of Honer, men nu vil
spillet ikke starte. Det skriver:

GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

Har fået at vide at jeg skal installere den driver der fulgte med mit
grafikkort (Tror det hedder riva tnt2 v3800 64MB ag) Jeg putter cd'en med
driveren i, men får at vide at "Your system is not support"

Hvad gør jeg galt? Og hvad gør jeg for at jeg igen kan spille det FEDE spil
Medal of Honor?

Mvh

Anders

Fra : Henrik

Dato : 21-09-02 10:11

Brug internettet -> http://opengl.org/users/about/index.html

Fra : Anders Nielsen

Dato : 21-09-02 10:22

"Henrik" <sahl@REMOVETHISsnaps.dk> wrote in message

> Brug internettet -> http://opengl.org/users/about/index.html

Har nu brugt nettet, og det virker sq! Vi takker for hjælpen!

Mvh
Anders

Fra : Michel Komischke

Dato : 21-09-02 10:31

On Sat, 21 Sep 2002 11:11:19 +0200, Henrik wrote:

Hmm...
Hvad er OpenGL? [Anders Nielsen]      09:21 11:12
Re : Hvad er OpenGL? [Henrik]         09:21 11:11

Svaret kommer ét minut før spørgsmålet?

--
,''`. Michel Komischke
: :' :

Fra : Henrik

Dato : 21-09-02 10:38

"Michel Komischke" <crash@streetwise.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hmm...
> Hvad er OpenGL? [Anders Nielsen] 09:21 11:12
> Re : Hvad er OpenGL? [Henrik] 09:21 11:11

ja, det går stærkt her

Fra : Michel Komischke

Dato : 21-09-02 10:59

On Sat, 21 Sep 2002 11:37:45 +0200, Henrik wrote:

> ja, det går stærkt her

Det må vi sige ja til

--
,''`. Michel Komischke
: :' :

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-09-02 10:23

"Anders Nielsen" <tox@gjk.denmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> driveren i, men får at vide at "Your system is not support"
>
> Hvad gør jeg galt? Og hvad gør jeg for at jeg igen kan spille det FEDE

Hent den nyeste driver på www.nvidia.com....

God fornøjelse!

- Martin