Koncerter landet rundt.
Fra : Peden

Dato : 21-09-02 09:36

Jeg er på udkig efter en central "database" over alle koncerter/
live-arragenmenter rundt omkring i landet, findes en sådan eller bliver man
nødt til at søge på de forskellige spillesteder individuelt? I så fald,
gider i skrive links til de store?

mvh
Peter Risager

Fra : Kian Mejdal Pedersen

Dato : 21-09-02 10:18

Det letteste er vel, at tjekke BilletNet og BilletMaskinen, da de ofte
tilbyder at sælge billetter til langt størstedelen af de arrangementer der
afholdes i Danmark. Hvis du skal søge efter de mindre arrangementer, skal du
dog mange gange ind på spillestedernes egne sider og så er det som regelt
lettere at holde et vågent øje med alle de plakater de klistrer op.
Derudover er der jo også Gaffa, som ofte har en rimelig komplet liste bag i
deres gratis blad og MetroXpress der dagligt skriver bag i deres avis hvad
der foregår i området. Håber jeg kunne hjælpe.

Venlig Hilsen
Kian Mejdal

---

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-09-02 12:10

On Sat, 21 Sep 2002 11:17:46 +0200, "Kian Mejdal Pedersen"
<kian.mejdal@indbakke.dk> wrote:

> [...]
>deres gratis blad og MetroXpress der dagligt skriver bag i deres avis hvad
>der foregår i området. Håber jeg kunne hjælpe.

Gaffa har også en koncertkalender på deres hp. Men den kunne nu også
være bedre.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Brian Møller-Iversen