fenemal/dermacef ?
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 21-09-02 07:42

har nogen herinde erfaringer med brug af Fenemal samtidig med
antibiotika"dermacef" ? jeg er bange for at antibiotikaen
underminerer fenemalens virkning ? er der nogen erfaring med anden
medicin samtidig med fenemal måske du "Nina el falaki"ved noget ?på
forhånd tak .
If you talk with the animals, they will talk with you and you will know each
other.
If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know
you will fear.
What one fears, one destroys.
Chief Dan George

Fra : Winther

Dato : 21-09-02 11:37

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> underminerer fenemalens virkning ? er der nogen erfaring med anden
> medicin samtidig med fenemal måske du "Nina el falaki"ved noget ?på

M.h.t. fenemal som er et barbitursyrepræparat har jeg ikke fundet noget, som
skulle forringe virkningen. Der er ting som forøger, men det er jo ikke det,
du har brug for.
Dermacef kan jeg ikke finde nogen steder, måske kan du finde ud af, hvad de
virksomme stoffer er, ved at læse på pakningen.

Vh. Winther

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 22-09-02 09:54

On Sat, 21 Sep 2002 12:36:31 +0200, "Winther"
<Falk-petersen@removethisadslhome.dk> wrotd:

> [...]
>Dermacef kan jeg ikke finde nogen steder, måske kan du finde ud af, hvad de
>virksomme stoffer er, ved at læse på pakningen.

,,,,,,,,,,,,,,tak for svaret , jeg var på landbohøjskolen hele dagen i
går, de undersøgte det også og havde kun hørt om et tidligere tilfælde
af at Dermacef fremkaldte andfald , så det er ikke til at vide om det
var pga det eller om doseringen bare var blevet for lav , som nu er
sat op, og det håber jeg så at virker igen.