Er der nogen der ved.....................
Fra : Thomas H.

Dato : 22-02-01 21:36

Er der egentlig nogen af jer der ved, hvem der er "inden i" Diskofil ?

Jeg har alle deres plader, og især de sidste synes jeg er rigtig godt skruet
sammen,
og nu da de er gået i opløsning, ville det slet ikke undre mig, at nogle af
dem fortsætter,
som producere eller evt. synger selv, i nogle nye grupper.

Jeg mener det er "Onkel Finn" og "Tango-Tage" der laver det meste.

Og nu får jeg sikkert slag, men jeg synes faktisk at "Boogie Jutta" og
"Onkel Finn" har nogle
ret fede stemmer, så lur mig, om de ikke dukker op på musikscenen igen..

Thomas H.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 22-02-01 22:14

On Thu, 22 Feb 2001 20:36:29 GMT, "Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:

>Er der egentlig nogen af jer der ved, hvem der er "inden i" Diskofil ?

Ja......

>Og nu får jeg sikkert slag, men jeg synes faktisk at "Boogie Jutta" og
>"Onkel Finn" har nogle ret fede stemmer, så lur mig, om de ikke dukker op på musikscenen igen..

Boogie Jutta, udnytter desværre ikke sin stemme til fulde. Hun er
bedst når hun får lov at synge igennem.

Hendes forgænger Disko Lydia har stor succes i musicalbranchen (kender
kun nogle opsætninger i Århus) efter hun har gået på Musicalskolen i
Sverige.
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 22-02-01 22:20

> Ja......

*G* Ok, jamen fint nok......mere er der måske ikke?

> Boogie Jutta, udnytter desværre ikke sin stemme til fulde. Hun er
> bedst når hun får lov at synge igennem.

Ok, altid noget jeg ikke er alene om at synes, at hun rent faktisk har en
rigtig god stemme.

> Hendes forgænger Disko Lydia har stor succes i musicalbranchen (kender
> kun nogle opsætninger i Århus) efter hun har gået på Musicalskolen i
> Sverige.

Okey..

Fra : Flemming

Dato : 23-02-01 16:17

wrote in dk.kultur.musik:

> Og nu får jeg sikkert slag, men jeg synes faktisk at "Boogie Jutta" og
> "Onkel Finn" har nogle ret fede stemmer, så lur mig,
> om de ikke dukker op på musikscenen igen..

Jeg syntes nu også at Diskofil er ganske udmærkrt, jeg syntes dog at gode
gamle disco Lydia havde den bedste stemme af dem alle.

Eftersom du også er Diskofil fan, må du ligesom mig glæde dig til næste
månded hvor du udgiver deres sidste cd? det bliver fedt at høre Onkel Finn
i duet med Grethe Sønk

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-02-01 20:52

On Fri, 23 Feb 2001 15:16:37 GMT, Flemming <culture@post3.tele.dk>
wrote:

>Jeg syntes nu også at Diskofil er ganske udmærkrt, jeg syntes dog at gode
>gamle disco Lydia havde den bedste stemme af dem alle.

Klart enig. En lytter på Boogies første single - Knaldrøde Gummibåd
fortæller alt.

---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen