Gratis newsudbydere
Fra : Morten Brynjolf

Dato : 20-09-02 22:45

Hej!

Jeg har leget lidt med en Hamster newsserver hvor jeg henter news fra TDC og
Sunsite.
Nu kunne det være sjovt at hente news fra lidt flere servere. Hvilke andre
gratis newsservere findes der som holder de danske nyhedsgrupper?

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : rea721

Dato : 20-09-02 22:52

Morten Brynjolf wrote:

> Nu kunne det være sjovt at hente news fra lidt flere servere. Hvilke
> andre gratis newsservere findes der som holder de danske
> nyhedsgrupper?

Feks

news.dyndns.dk
news.netsite.dk

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 20-09-02 23:01

"rea721" <leon@721.dk> skrev i en meddelelse news:amg5b2$4l1$1@sunsite.dk...

> news.dyndns.dk
> news.netsite.dk

Takker, dem prøver jeg.

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Carl Drud

Dato : 20-09-02 22:57

"Morten Brynjolf" <news@remove.brynjolf.nu> wrote:

> [...]
> Nu kunne det være sjovt at hente news fra lidt flere servere.
> Hvilke andre gratis newsservere findes der som holder de danske

Du kan prøve den her:

http://news.fu-berlin.de/index.html

Den kræver tilmelding, men er gratis. Den har kun tekst
grupper, men kører langt mere stabilt end TDC.

Og der er news.readfreenews.net

Den kræver en tilmelding for at poste igennem den, men jeg har
ikke detaljer. Du kan sætte den til "read only" i Hamsteren.

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : Henning Lund

Dato : 21-09-02 09:20

Carl Drud skrev:

> http://news.fu-berlin.de/index.html

Den kan jeg også varmt anbefale som den foretrukne server, lyn hurtig og
meget meget sjælden nede, nok den bedste der findes på indernettet .

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Carl Drud

Dato : 21-09-02 12:46

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote:

> Den kan jeg også varmt anbefale som den foretrukne server, lyn
> hurtig og meget meget sjælden nede, nok den bedste der findes
> på indernettet .

Jeg har brugt den i ca. et år nu og har kun oplevet en gang
hvor den var nede. Og det var højest en time.

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?