Så er vi hjemme fra dyrehospitalet
Fra : Louise Viborg

Dato : 20-09-02 21:10

Så er vi vel hjemme igen.
Dyrlægen undersøgte Alison og sagde, at hun var meget sund og rask, men
han mener hun har orm pga hendes mave er ret stor, så det fik hun en
injektion imod, og så skulle hun gerne begynde at tage på i løbet af et
par dage når de er ude.
Nej, hvor er jeg bare lettet!!! De andre skal have deres ormekur næste
uge, og så får alle de voksne også lige en omgang.

Venlig hilsen, en meget glad og lettet Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - HUNKILLING TIL SALG!

Fra : Inger Kaya

Dato : 20-09-02 21:18

dejligt... håber virkelig at Alison kommer sig nu...
Held og lykke med det

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 21-09-02 08:36

Hej Louise

Ja nu fik jeg NG til at virke igen.
Jeg er da ked af at høre at det nu gik ned af igen, men meget glad for at
det gik godt hos dyrlægen, så håber jeg at ormekuren virker*SS*
Så lille Alison (ja hun er jo min yngling i dit kuld*SS*) kan blive stor og
stærk igen
Mange Knussssss fra Sanne
http://www.silver-heart.dk

Fra : goofy

Dato : 21-09-02 08:38

Hej Louise

Held og lykke

Steen

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-09-02 10:04

Ja, så er det jo blevet søndag, og desværre ikke nogle fremskridt endnu,
men dyrlægen sagde også, at der godt kunne gå et par dage. Her til
morgen vejer hun 450 g. altså 10 g. mindre end igår, og hendes afføring
er helt karrygul, men det tror jeg er fordi hun ikke får den næring hun
skal, og det er jo klart når hun har orm.
Hun ville heller ikke spise morgenmad. Hun slikkede lidt på teskeen, og
det var så det. så gav jeg hende kaffefløde i en engangssprøjte, og fik
med møg og besvær 5 ml i hende.

Venlig hilsen, og tak for alle de varme ord
Louise Viborg

Fra : Inger Kaya

Dato : 21-09-02 09:50

åhhh Louise

Jeg føler virkelig med dig og lillepigen.
Håber virkelig hun klare den.
krammm og nus hende lidt fra os

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 21-09-02 10:00

Den der karrygule afføring, den lugter vel ikke af en gammel ost, vel ?

Måske lidt mærkeligt spørgsmål, men du er ikke i tvivl, hvis det er
tilfældet.

Hilsen Nina

Fra : goofy

Dato : 21-09-02 16:38

Hej Nina
"> Den der karrygule afføring, den lugter vel ikke af en gammel ost, vel
?
Hvad vis det gør?

Steen Vinbæk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 21-09-02 17:36

Jeg havde et kuld med maveproblemer, afføringen lugtede af ost ....rigtig
gammel ost, og killingerne og deres mor var fedtede i pelsen....som var de
smurt ind i olie.
Det var en Coli-bakterie de havde, og de blev behandlet. Det var
sansynligvis pga jeg fodre med daggamle kyllinger, så det er stoppet når der
er drægtige eller killinger i huset.
Det var et rent helvede, med 7 killinger og 5 voksne katte.

Det er heldigvis ikke tilfældet med Louises killing

Hilsen Nina

Fra : Pia J

Dato : 21-09-02 17:44

"Nina, Tender Tribes" <ninaNOSPAM@knus.dk> wrote in message
news:3d8c9ee9$0$39016, så det er stoppet når der
> er drægtige eller killinger i huset.

Og så vil vi gerne vide, om kyllingerne er ved at blive lagt på hylden?

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 22-09-02 09:16

> Og så vil vi gerne vide, om kyllingerne er ved at blive lagt på hylden?

*LOL* ...og *DYBT SUK*
Det lader sig vist vente på sig

Men alt godt kommer til den der kan vente ... lyder flot, men jeg aner
ikke om det passer *G*

Fra : Pia J

Dato : 22-09-02 10:14

Hvad nu, hvis du sender sofapuden HJEM igen, så går hun sikkert i gang. Har
du meldt hende til Sorø? Så skal jeg nok komme og tale et par alvorsord med
hende

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 22-09-02 11:58

> Hvad nu, hvis du sender sofapuden HJEM igen, så går hun sikkert i gang.
Klart, så vil hun komme i løb lige den dag hvor den lille lilla mand er i
nærheden *G*

Har
> du meldt hende til Sorø? Så skal jeg nok komme og tale et par alvorsord
med
> hende

Nej, jeg har ikke meldt hende til, havde jo ikke regnet med at hun ville
drive gæk med mig.
Piv piv piv !

Fra : Pia J

Dato : 22-09-02 12:00

> Klart, så vil hun komme i løb lige den dag hvor den lille lilla mand er i
> nærheden *G*

Ikke så heldigt - du kunne blive beskyldt for at avle aliens.

> Har

Jamen du skulle jo netop melde hende til, så hun kunne ødelægge din plan om
at komme derhen.

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 22-09-02 14:42

> Ikke så heldigt - du kunne blive beskyldt for at avle aliens.
E.T phone home ... Tjo, men det nedsætter vel indavlsprocenten *G*

> Jamen du skulle jo netop melde hende til, så hun kunne ødelægge din plan
om
> at komme derhen.

Jamen alle planer er ødelagt, jeg kan hverken gøre fra eller til. ...