Hvad hedder nummeret??
Fra : Kasper Barkan Staal

Dato : 22-02-01 21:20

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med titlen på en Phil Collins nummer,
som der blev lavet i en "ny udgave", hvor gruppen Five sang duet med
Maria Carry??

Håber på hjælp...

mvh
Kasper

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-02-01 21:21

Hej Kasper

Again All Ods

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Kasper Barkan Staal <kasper@fjern.madsens-disciple.dk> skrev i en

Fra : Larz

Dato : 25-02-01 14:47

Michael Lund Sørensen <milux@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_yel6.14238$TL6.783839@news000.worldonline.dk...
> Hej Kasper
>
> Again All Ods
>
> Hilsen
> Michael Lund Sørensen
> www.milux.dk

Den hed nu Against All Odds, men det er en detalje...

Larz

Fra : Linda Lovelace

Dato : 22-02-01 23:46

> [...]
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig med titlen på en Phil Collins nummer,
> som der blev lavet i en "ny udgave", hvor gruppen Five sang duet med

Det var Westlife der sang sammen med Mariah og ikke 5ive !

/Lovelace

Fra : Thomas Petersen

Dato : 23-02-01 10:42

Linda Lovelace <linda@loves.you> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kDgl6.14486$TL6.792049@news000.worldonline.dk...

> Det var Westlife der sang sammen med Mariah og ikke 5ive !
>

> /Lovelace

5ive har lavet en "duet" med Queen - We will rock you.

Thomas