Problemer med news hos TDK
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-12-00 17:19

Jeg har nu både prøvet at skrive i TDKs interne grupper, ringe til
support og mailet dem om mit problem.

Utroligt mange af mine indlæg dukker simpelthen ikke op! Det mest
belastende ved det er, at indlæget bliver sendt fint nok til serveren,
den brokker sig overhovedet ikke - så jeg tror jo alt er som det skal
være. Idag er det helt tosset, langt størstedelen af de indlæg jeg
prøver at sende forsvinder i den blå luft. Og ja, jeg HAR prøvet at
vente, et indlæg jeg sendte i foregårs er endnu ikke dukket op. Mange
gange har jeg prøvet at sende indlæget flere gange, med mellemrum.
Nogle gange sker der stadig ingenting, andre gange dukker det op
øjeblikket efter, altså det jeg netop har sendt.

Nu må vi se om dette dukker op i første omgang.
Det gjorde det ikke :( Jeg prøvede:

Første gang: 16.35

Her er hvad jeg har mailet til dem:

Jeg har problemer med at poste indlæg på usenet, de dukker simpelthen
ikke op mange af dem. Jeg ved, at det ikke kun er mig, der ikke kan se
dem, da jeg har snakket med et par stykker på nettet. Det er blevet
meget slemt de sidste par dage, utroligt mange af de beskeder jeg
sender, dukker bare ikke op - og jeg får ikke nogen fejlmeddelelse
tilbage når jeg poster.

Jeg har været på usenet i omkring 3 år, så det er altså ikke bare
sådan et problem med, at jeg glemmer at trykke hent beskeder eller
noget i den dur :)

Bl.a. gruppen dk.medier.tv har jeg store problemer med at poste i. Jeg
har 4 gange prøvet at sende det samme indlæg, det er endnu ikke dukket
op. Første gang jeg prøvede var i går aftes 23.34! Jeg sendte en kopi
til min email, og den siger:

En af dem jeg senere prøve siger:

Bl.a. disse beskeder kan jeg som sagt ikke se på serveren.

Da jeg primært bruger min NetExpres tll usenet, så vil jeg meget gerne
hurtigt have løst problemet. Det mest irriterende ved det er, at jeg
faktisk ikke ved hvor længe det har stået på - der kommer ikke nogen
fejlbesked af NOGEN art - newsserveren accepterer blot indlægget, og
så sker der ikke mere.

Jeg vil sætte pris på svar hurtigst muligt. Jeg har skrevet I jeres
interne nyhedsgrupper, og der har ingen reaktion været. Det har dog
her heller ikke været alle mine indlæg der er dukket op - træls! :(
--
venligst,
Lasse

Gratis Julebryg - nu med sne på *<
http://fergusons.dk/ebeer/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-12-00 17:24

Lasse Hedegaard skrev:

>Nu må vi se om dette dukker op i første omgang.

Jeg har desuden (forsøgt) postet en håndfuld indlæg i dk.test.
Ingenting skete. Nu prøvede jeg lige igen, de kom igennem efter ½
minut, og jeg fik besked på email med det samme - det er endnu ikke
sket med de første.

Hvad I alverden foregår der?

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 18-12-00 19:44

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>Hvad I alverden foregår der?

TeleDanmarks newsserver er buggy for tiden. De kører i øjblikket en
testmaskine, som skal afløse, når den engang er færdigtestet.

Læs nogle af Barrys indlæg i denne gruppe.

--
mvh.
Lasse Jarlskov