Parse error: parse error, unexpected $ on ~
Fra : Morten

Dato : 20-09-02 17:10

Parse error: parse error, unexpected $ in www.min-hjemmeside.dk
on line 234

Line 223 ?>
Line 224 <td width=\"102\">
Line 225 <p align=\"right\">
Line 226 </td>
Line 227 </tr>
Line 228 </table>
Line 229 </center>
Line 230 </div>
Line 231
Line 232 </body>
Line 233
Line 234 </html>

Sådan ser det sidste af min side ca ud (uden Line x sæføli :) Og
så sir den at der er fejl i den sidste line (234)... Skal der
noget mere til at slutte php-dokumentet??????????? Jeg håber
nogen ka hjælpe - er godt træt af alle de fejl! :)

/ Morten :D

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 20-09-02 17:16

"Morten" <enemiga@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget mere til at slutte php-dokumentet??????????? Jeg håber
> nogen ka hjælpe - er godt træt af alle de fejl! :)

sikkert en print sætning, der ikke er lukket (mangler "), en løkke eller
betingelse, der ikke er lukket (mangler }) eller bare et maglende }
tidligere i din kode...

bemærk:

Line 223 ?>
Line 224 <td width=\"102\">
Line 225 <p align=\"right\">

når du lukker parseren med ?> så skal du ikke angive \ for at escape dine "

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør - Pt. Job og opgavesøgende.