Mafia. Presset i første mission :(
Fra : Thomas Hjort

Dato : 20-09-02 16:31

Hvodden slipper jeg af med forfølgerne? Og kan det passe at den skodspand
kun kan køre 60 km/t?

Mvh Thomas

Fra : _Moerch

Dato : 20-09-02 16:38

Ja da..Bare giv den gas. Prøv at få forfølgerne til at køre ind i murene
eller bilerne...Det kan sagtens lade sig gøre.

Mvh
_Moerch

Fra : DWM

Dato : 20-09-02 17:36

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvodden slipper jeg af med forfølgerne? Og kan det passe at den skodspand
> kun kan køre 60 km/t?

Nej den kan ikke køre hurtigere. Prøv evt. at køre tæt på modkørende
biler. Det kan være at du er heldig at de andre så rammer dem.
Jeg havde også lidt bøvl med dem de første par gange jeg prøvede men
så ligepludselig så forsvandt de på under 15 sek.

/Kenneth Iversen

Fra : SonofonoS

Dato : 20-09-02 17:58

> Hvodden slipper jeg af med forfølgerne? Og kan det passe at den skodspand
> kun kan køre 60 km/t?

Jeg mener jeg kørte igennem et par gyder og over et størrer græs areal.
Sving lidt ind og ud imellem de modkørende biler. Det plejer at virke godt.

SonofonoS