Spiseforstyrrelser
Fra : Tina Sylvester Gusta~

Dato : 22-02-01 20:57

Hej alle!
Jeg er pædagogstuderende og igang med at skrive speciale om
spiseforstyrrelser hos børn mellem 3 og 10 år. Det er praktisk talt umuligt
at finde litteratur som passer til denne aldersgruppe og derfor søger jeg
denne vej informationer, som jeg kan bruge.
Jeg har læst Tove Hvids bog "Spiseforstyrrelser og livsappetit", Peggy
Claude-Pierres bog "Spiseforstyrrelsernes hemmelige sprog" - kan stærkt
anbefales! og iøvrigt indhentet informationer på internettet.
Jeg søger informationer fra familier, institutioner, pædagoger, psykologer,
ja alle, som har med denne gruppe at gøre....

Venligst
Tina

Fra : Henrik Schmidt

Dato : 22-02-01 23:37

"Tina Sylvester Gustafsen" <tina.sylvester@compaqnet.dk> skrev i en
meddelelse news:973qrk$2e2$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> Jeg søger informationer fra familier, institutioner, pædagoger,
psykologer,
> ja alle, som har med denne gruppe at gøre....

Man kunne jo prøve at kontakte en børnepsykiatrisk afdeling? De findes vel
på de fleste større hospitaler... I Odense har vi det såkaldte
børnepsykiatriske hus på OUH. Jeg lavede lige en hurtig søgning på
Oplysningen med følgende resultat:

Bent Helweg, Børnepsykiatrisk Klinik Claësson Tlf 46 35 17 17
Jernbanegade 23
4000 Roskilde

Held og lykke,
Henrik Schmidt

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-02-01 10:29

Tina Sylvester Gustafsen wrote:

> Hej alle!
> Jeg er pædagogstuderende og igang med at skrive speciale om
> spiseforstyrrelser hos børn mellem 3 og 10 år. ...

I tilfælde af at du ikke får succes her i gruppen vil jeg da lige
tilllade mig, at foreslå

eller

Det kan være, at de kan hjælpe dig med projektet

Pøj pøj med specialet.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Send en SMS til din ven via denne ganske ukommercielle service