SIM-lock og 3310
Fra : Thomas Kjeldsen

Dato : 22-02-01 20:01

Nu har jeg kigget de sidste 993 meddelelser igennem for at finde noget om
subj.
Jeg har netop købt en 3310 med Telia Classic abonnement og fundet ud af at
der er SIM-LOCK og ikke kun operatørlås på. Det forhindrer mig i at bruge
min nye telefon indtil Telia får åbnet for mit ab. Jeg havde ellers tænkt
mig at bruge mit gamle Telia simkort med resterende taletid.

Derfor vil gerne høre om der er nogen der ved om man kan låse sim-locken op
på en eller anden måde. Og hvordan? Er der evt. nogen der har en Telia 3310
sikkerhedskode (er de individuelle?)?

Som et lille side spørgsmål vil jeg gerne høre hvilken slags kabel der
bruges til 3310. Er det det samme som til 3210, for jeg har fundet nogle
opskrifter på internettet.

En sidste lille ting jeg gerne ville vide mere om er CHIPPY sim-korts
læseren (kan købes hos Brinck elektronik for 400 kr) virker godt. Og så godt
at det bedre kan betale sig at købe den end at rode sig ud i at lave (købe?)
kabler og finde software.

Tak til de der gør en virkelig stor indsats i denne nyhedsgruppe.

Thomas Kjeldsen
---> thomas_kjeldsen@yahoo.com