Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billedkunst/Multimediekunst
Fra : Niklas

Dato : 20-09-02 00:31

Jeg vil gerne fortælle hvor bevæget, emotionel, begejstret man bliver når man se disse billedigte, essays, denne nye multimedie
kunstart som man kan finde på disse links.

Her er tale om foto- og multimediekunst på et højt niveau.

http://www.foto8.com/issue10/reportage/VincentLaforet/chinav1.html

http://www.foto8.com/issue10/projects/twoviews/MikhailEvstafiev/alienlondon.html

http://www.souleyes.com/index2.html

http://www.fototrip.org/no.2/index.htm

På nogle af siderne skal man selv klikke lidt videre for at komme til rette subpage. Men det skulle være ret simpelt.
Jeg promoverer ikke. Jeg har ingen forbindelse til disse sider. Det er ene og alene den kunstneriske værdi jeg vil formidle.

Hvis nogle har andre tilsvarende kunstneriske, æstetiske foto websider af lignende karakter så lad dem supplere i denne tråd.

Venligst

Niklas

Fra : Niklas

Dato : 20-09-02 00:37

[...]

Jeg glemte at anbefale at man skuer op for lyden og sætter sin browser til visning i fuld skærm.

Niklas

P.S.: Jeg sætter mig nu det mål at frembringe noget i inspirationens fodspor af ovenstående. Hvem har samme smag?

Fra : max

Dato : 20-09-02 10:42

> [...]
>
> Niklas
>
> P.S.: Jeg sætter mig nu det mål at frembringe noget i inspirationens fodspor af

SÅDAN - Niklas... Tak for de fine link, det er det det hele
handler om.. mvh max