gratis webside??
Fra : Tommy Chr.

Dato : 17-12-00 20:53

Hej derude.Da det er første gang jeg har stukket hovedet indenfor i denne
NG,vil jeg høre om hvor man kan få gratis webspace til en hjemmeside,lavet
for en kammerat.Det skal helst være en hvor man kan få et WWW.XXXX.et eller
andet,kort sagt et der er nemt og huske.
Håber på lidt hjælp...
Send svar pr. e-mail.
På forhånd tak

--
Mvh Tommy

tommyoghelle@wanadoo.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-12-00 20:52

Tommy Chr. skrev:

>Det skal helst være en hvor man kan få et WWW.XXXX.et eller
>andet,kort sagt et der er nemt og huske.

Hos www.namezero.com kan man vist, der kommer så en reklamebjælke i
bunden.

www.zeropaq.dk tilbyder gratis hosting af .dk-domæner (men det skal du
selv købe), de har så en bjælke i toppen.
--
venligst,
Lasse

Gratis Julebryg - nu med sne på *<
http://fergusons.dk/ebeer/

Fra : John Frandsen

Dato : 17-12-00 21:53

"Tommy Chr." <tommyoghelle@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> andet,kort sagt et der er nemt og huske.

Der er flere at vælge mellem, men hvis du vil have et kort navn - og i
øvrigt kan leve med en reklame - så prøv evt. www.go.to. Du kommer så til at
hedde www.go.to/valgfri

Reklamen kan valgfrit sættes i toppen eller bunden af browseren, eller du
kan vælge at have den som et pop-up vindue.
Prøv f.eks. at klikke dig ind på www.go.to/agersoft for at få en idé-

Der følger i øvrigt også gratis e-mailadresse samt statistik over besøg med
i 'prisen'
--
mvh/regards John

Kom og tilmeld dit link på vores gratis Link-sider
http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461 (u. pop-up)
http://go.to/agersoft (m. pop-up)

Fra : John Frandsen

Dato : 17-12-00 21:53