Inkjet, der ikke tørrer ud?
Fra : Preben Andersen

Dato : 19-09-02 19:40

Findes der en inkjet printer, hvor blækpatronerne ikke tørrer ud selv om den
ikke bliver brugt et par måneder?

mvh
Preben

Fra : Madsen

Dato : 19-09-02 20:46

On Thu, 19 Sep 2002 20:39:41 +0200, "Preben Andersen" <pran@privat.dk>
wrote:

>Findes der en inkjet printer, hvor blækpatronerne ikke tørrer ud selv om den
>ikke bliver brugt et par måneder?

Hej

Min HP 850 står somme tider stille i op til 6 mdr
eller mere uden at blive brugt og den virker
alligevel trofast hver gang jeg skal bruge den.

Når engang jeg skal have den skiftet ud ved jeg
godt hvilket mærke printer jeg skal have igen.

mvh Madsen

Fra : Pita

Dato : 19-09-02 21:56

> [...]
> alligevel trofast hver gang jeg skal bruge den.
>
> Når engang jeg skal have den skiftet ud ved jeg
> godt hvilket mærke printer jeg skal have igen.

Ditto her, dog har jeg en 880C - Hp laver de bedste printere efter min
mening, dog er deres patroner dyre

--
Pita

Fra : Madsen

Dato : 19-09-02 23:53

On Thu, 19 Sep 2002 22:55:31 +0200, "Pita" <ged@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Ditto her, dog har jeg en 880C - Hp laver de bedste printere efter min
>mening, dog er deres patroner dyre

Ja blækpatronerne er dyre, men de kan jo refilles.
Jeg har snart tanket min sorte patron op adskillige
gange, så der er sparet mange kroner der.
Heldigvis printer jeg kun sjældent i farver, for den
patron har jeg knap så gode erfaringer med hvad
angår refills.

mvh Madsen

Fra : Pita

Dato : 20-09-02 11:59

"Madsen" <madsen@nomailportalen.no> wrote in message
> [...]

> gange, så der er sparet mange kroner der.
> Heldigvis printer jeg kun sjældent i farver, for den
> patron har jeg knap så gode erfaringer med hvad

Jeg har selv lige købt en refil (sort+farve) Jeg kan tydeligt se forskel,
det er jo total grimt, der var så ikke nogen gul i min nye refil
farvepatron, så den er blevet leveret tilbage, og jeg har fået en ny
original. Aldrig mere Refil til mig, så hellere betale det det koster, de
holder jo også længe.

--
Pita

Fra : Preben Andersen

Dato : 20-09-02 14:01

"Pita" <ged@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> farvepatron, så den er blevet leveret tilbage, og jeg har fået en ny
> original. Aldrig mere Refil til mig, så hellere betale det det koster, de

Det lyder som om det skal vær HP næste gang. Jeg har nu en Lexmark og den
tørrer ud på et par uger og så er den ikke til at få igang igen.
Tak for hjælpen Madsen og Pita.
mvh
Preben

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-09-02 20:26

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> wrote in message
> Det lyder som om det skal vær HP næste gang. Jeg har nu en Lexmark og den
> tørrer ud på et par uger og så er den ikke til at få igang igen.

Min Lexmark har ikke sådanne problemer...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Madsen

Dato : 20-09-02 14:24

On Fri, 20 Sep 2002 12:59:22 +0200, "Pita" <ged@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Jeg har selv lige købt en refil (sort+farve) Jeg kan tydeligt se forskel,
>det er jo total grimt,

OK, du har jo så været rigtig uheldig. Så kan jeg
da godt forstå at du kun vil køre med originale
patroner. Jeg fylder selv blæk på den sorte
patron og det har altid givet et ganske udemærket
resultat. Eneste forskel som jeg kan se er at det
uoriginale blæk lige skal have 10 sekunder ekstra
for at tørre.

>der var så ikke nogen gul i min nye refil farvepatron,
>så den er blevet leveret tilbage,

Sådan en fik jeg også engang, men da jeg fulge
anvisningerne fra leverandøren og satte patronen
på et stykke vådt køkkenrulle i et par timer, så
virkede den søreme alligevel.

mvh Madsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-09-02 20:25

> Min HP 850 står somme tider stille i op til 6 mdr
> eller mere uden at blive brugt og den virker
> alligevel trofast hver gang jeg skal bruge den.

Jeg har en mage til og kan kun sige det samme...

> Når engang jeg skal have den skiftet ud ved jeg
> godt hvilket mærke printer jeg skal have igen.

Det ved jeg også... Jeg skal have Lexmark...