Rygte om Palmbutler
Fra : Snavox

Dato : 19-09-02 16:41

Hej.

Rygtet vil vide, at Palmbutler nu kan købes for 995,-.

Ved nogen mere om den sag?

Venlig hilsen Poul

---

Fra : Leony

Dato : 20-09-02 09:30

"Snavox" <chrispo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Rygtet vil vide, at Palmbutler nu kan købes for 995,-.

Kilde til det rygte?
Ring evt til din nærmeste forhandler.

> Ved nogen mere om den sag?

Lyder usandsynligt. Der er ikke nogen åbenlyse konkurrenter (ligesom Sony,
Nintendo og Microsoft på konsolmarkedet).
Et prisfald på 2000 kr (er det ikke deromkring), lyder for godt til at være
sandt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Peter Hannsen

Dato : 20-09-02 10:34

Den fulde model koster 1995 kr (tidligere 2995) men er set til 1795 i
ComputerCity. Og der er kommet en ny model til 995 kr uden antennedelen.
Fedt Produkt!
Peter

Fra : Leony

Dato : 23-09-02 07:26

"Peter Hannsen" <peterhannsen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Den fulde model koster 1995 kr (tidligere 2995) men er set til 1795 i
> ComputerCity. Og der er kommet en ny model til 995 kr uden antennedelen.
> Fedt Produkt!

Så fandt vi jo ud af det, mon ikke det var den amputerede butler Snavox
havde hørt om.
Jeg havde ikke hørt noget om at de barslede et nyt produkt, men man lever og
lærer.

Fra : Martin K

Dato : 27-09-02 14:30

"Peter Hannsen" <peterhannsen@yahoo.dk> wrote in message
> Den fulde model koster 1995 kr (tidligere 2995) men er set til 1795 i
> ComputerCity. Og der er kommet en ny model til 995 kr uden antennedelen.
> Fedt Produkt!
> Peter

Hejsa,

Jeg har læst beskrivelsen af PalmButler, og jeg har altså lidt svært ved at
forstå hvorfor det er så smart?
Jo, man kan forbinde audio/video/PC sammen, men alle signaler moduleres op
og transmitteres rundt i huset via antennekabel. Hvad så med den dyrekøbte
DVD afspiller med RGB out osv.? Bliver billedkvaliteten ligesom i gammeldags
videomaskiner (for dem der kan huske disse...) før SCART stikket blev
opfundet? Dengang var billedkvaliteten da rædsom!
Er det mig der totalt har misforstået virkemåden, eller får man kun øget
bekvemmelighed på bekostning af lyd- og billedkvalitet?

Hilsen,
Martin