Palmbutler ned i pris! 995 kr
Fra : Peter Hannsen

Dato : 19-09-02 15:09

Har i set at Palmbutler er røget ned i pris. En ny model koster kun 995 kr.
Synd jeg allerede har købt til 2995 kr(men det er pengene værd). Genialt
system til divx, mp3 og digitale fotos. http://www.palmbutler.com

Fra : iddqd@worldionline.d~

Dato : 19-09-02 15:46

Peter Hannsen wrote:

<SNIP - en reklame>

Forkert gruppe.

Mvh

Bruno

Fra : -=Madsen=-

Dato : 19-09-02 15:59

Hey Hvor ??

Skal da ha en hvis den er blevet så billig

Fra : -=Madsen=-

Dato : 19-09-02 21:01

Er du sikker på det ikke er fjernbetjeningen som nu kan købes løs til 995,-

Var en tur i Computercity i dag der kostede en Palmbutler 1795,- extra
fjernbetjening 995,-

1795,- for en Palmbutler er da også billigere end sidst jeg så den i
Computercity for ca. en 2 / 3 uger siden hvor den var på tilbud til 2495,-

Fra : Christian lyng

Dato : 20-09-02 17:26

"Peter Hannsen" <peterhannsen@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
kr.
> Synd jeg allerede har købt til 2995 kr(men det er pengene værd). Genialt

Ok..jeg kiggede på dette produkt...men altså for kr 3000 kan man godt få en
GOD dvd/mp3 afspiller...og så slipper man for de der kabler til TV'et,-for
det er vel meningen at PC'en skal stå i et andet rum og så er det sgu ikke
engang trådløst...jeg syntes det er et flop produkt....og så skal man enddag
have et TVout kort

Chr.

Fra : Mark Urup [8362]

Dato : 22-09-02 23:35

Christian lyng wrote:
> jeg syntes det er et flop
> produkt....og så skal man enddag have et TVout kort
Enig!

Så vil jeg hellere foreslå http://www.brinck.dk/byggesaet/br924.asp
til 99,- (samlesæt), eller 199,- (samlet).

Så kan man også bruge sin alm. tv fjernbetjening.
Eneste drawback, er at man skal lave en søgning på google for at finde noget
software der passer dertil, så den ikke kun styre winamp, men andre
programmer.
Desuden kan billedkvaliteten jo ikke være optimal, da den kun vil/kan bruge
composite.

/Mark