Kirkebilleder+sognelink
Fra : Poul F. Andersen

Dato : 18-09-02 18:48

I forbindelse med den igangværende indsamling til vores fælles
kirkebilleddatabase,
vil jeg blot lige gøre opmærsom på, at mange kirker(sogne) har fine links
via www.folkekirken.dk
f.eks.:
http://www.folkekirken.dk/stifter/roskilde/koege/olby/index.htm

Her kan du se en af landets nyeste kirker, med supplerende oplysninger.
Hvis du er interesseret i et billede af kirken, som er 100% fri for
copyrights, kan du smutte over i dk.binaer.historie.
Der har jeg nemlig lige lagt en kopi at det billede, som jeg også har sendt
til vores database,
som jo findes på:

http://www24.brinkster.com/dkkirker/

Send også dit bidrag. Samlingen vokser dag for dag, og den er gratis. For
der er nemlig ingen,
der vil tjene penge på den.

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Brian Jensen

Dato : 20-09-02 07:14

In article <3d88bbd3$0$75669$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
paogba@oncable.dk says...
> [...]
> kirkebilleddatabase,
> vil jeg blot lige gøre opmærsom på, at mange kirker(sogne) har fine links

Jeg faldt over følgende side med Fynske kirker:

http://www.fyn.com/kirker/

Mvh
Brian

--
Brian Jensen
Forsker bl.a. i slægten Johansen Obbekjær omkring Otterup, Fyn.

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 20-09-02 13:56

Hej !

Jeg har rettet henvendelse til de forskellige kirkeportaler om evt.
tilladelse til at linke direkte fra den enkelte kirke til på de respektive
sider - desværre intet svar... (fyn.com - har jeg først lige sendt afsted..

Thomas