Cashcow connect
Fra : Dennis Hansen

Dato : 18-09-02 17:35

Hej,

Jeg har lige sat Cashcow op, og skulle så vidt vides være indsat i PBS
firewall så jeg kan få lov at teste fra den IP jeg har oplyst dem, men jeg
får ingen connect til dem overhovedet.
(jeg prøver med eksemplet fra http://www.cashcow.dk/Home/example.phps)
I logfilen /var/lib/cashcow/errorlog står der kun
Could not connect to port 443.

Jeg har prøvet at lave et helt simpelt script, bare for at se om jeg kan
skabe en forbindelse, burde jeg ikke få connect med dette ?:
<?php
$fp = fsockopen ("194.239.133.167", 443, $errno, $errstr, 30);
if (!$fp)
echo "Ingen connect";
else
echo "Connected !";
?>

Mvh
Dennis

Fra : Peter Brodersen

Dato : 18-09-02 22:37

On Wed, 18 Sep 2002 18:35:12 +0200, Dennis Hansen
<dennis__hansen@hotmail.com> wrote:

>Jeg har lige sat Cashcow op, og skulle så vidt vides være indsat i PBS
>firewall så jeg kan få lov at teste fra den IP jeg har oplyst dem, men jeg
>får ingen connect til dem overhovedet.

Spørg evt. om de er sikre. Spørg evt. om de er helt sikre. Tjek at den
IP-adresse, du har givet dem, rent faktisk også er den adresse, din
maskine connecter fra.

Har du openssl inde, kan du evt. prøve med en kommando i stil med:
openssl s_client -connect 194.239.133.167:443

.... vel og mærke fra den maskine, hvis IP-adresse, der er blevet åbnet
for.

--
- Peter Brodersen

Fra : Dennis Hansen

Dato : 18-09-02 23:50

Peter Brodersen wrote:

> Spørg evt. om de er sikre. Spørg evt. om de er helt sikre.

Det vil jeg gøre.

> Tjek at den
> IP-adresse, du har givet dem, rent faktisk også er den adresse, din
> maskine connecter fra.

Den er god nok.

> Har du openssl inde, kan du evt. prøve med en kommando i stil med:
> openssl s_client -connect 194.239.133.167:443

Der sker desværre intet.
Tak for hjælpen.

Mvh
Dennis

Fra : Dennis Hansen

Dato : 19-09-02 15:53

Peter Brodersen wrote:

> Spørg evt. om de er sikre. Spørg evt. om de er helt sikre. Tjek at den
> IP-adresse, du har givet dem, rent faktisk også er den adresse, din
> maskine connecter fra.

For lige at runde den af, så var det deres firewall der blokerede, PBS var
meget flinke og hurtige til at svare tilbage og rette det, nu kører det
fint.
Hvis der er andre der roder med det for første gang er det nok meget
rart at vide at requestauth() funktionen tager en valgfri ekstra parameter
som er
CVC nummeret, det fremgår ikke lige af det php eksempel fra cashcow.dk

Mvh
Dennis