Andet multimedie
bentjuul 3670
Ø: verdenskort, H: danmarkskort
Fra : Jan Richardy

Dato : 18-09-02 09:39

Hejsa alle

Jeg står og skal bruge et verdenskort (MEGET helst i vektorformat) til et
kommende webprojekt. Det skal kun være en outline af verden, dvs. omridset
ikke grænser, byer osv. Det skal heller ikke være forfærdeligt detaljeret.

I bytte vil jeg give et detaljeret danmarkskort (også en outline) som jeg
selv har smidt en del timer i at optegne. Dette selvfølgelig i vektorformat
(og bitmap).

Anyone ?

--

Jan Richardy