Snatch !!!!!!!!!
Fra : Kim Riber

Dato : 22-02-01 16:20

Yeeeeees har lige modtaget Snatch & Lock, Stock........ på dvd fra amazon,
så jeg ved heldigvis hvad aftenen skal tilbringes med.

Kim Riber

Fra : Nikolaj Scharff Chri~

Dato : 22-02-01 16:31

"Kim Riber" <riber@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Yeeeeees har lige modtaget Snatch & Lock, Stock........ på dvd fra amazon,
> så jeg ved heldigvis hvad aftenen skal tilbringes med.
>
> Kim Riber

det samme her, dog ikke fra amazon. Den film er for fed, synes jeg, andre
synes den er for tæt op ad Lock, Stock..... - dem om det

NSC
- Vinnie Jones er den sejeste skuespiller, hvilket jeg ikke kun synes fordi
han er tidligere Chelsea-spiller (fodbold).

Fra : Kim Riber

Dato : 23-02-01 14:29

> det samme her, dog ikke fra amazon. Den film er for fed, synes jeg, andre
> synes den er for tæt op ad Lock, Stock..... - dem om det

Kunne ikke være mere enig !!!!!!!!!!!!, personligt syntes jeg Snatch er en
lille smule bedre en LS...., tilgændgæld syntes jeg soundtracket er bedre
hos Lock, Stock......

> NSC
> - Vinnie Jones er den sejeste skuespiller, hvilket jeg ikke kun synes
fordi
> han er tidligere Chelsea-spiller (fodbold).

Yeahhhhhh, men undskyld spillede han ikke for Wimbledon ???????

Kim

Fra : nikolaj borg

Dato : 23-02-01 15:04

> Yeahhhhhh, men undskyld spillede han ikke for Wimbledon ???????

nu er det jo sådan at de nogle gange skifte klub, sådan nogle
fodboldspillere. Han ser ud til også at have spillet i QPR (Wimbledon nævnes
også)

http://www.qpr.co.uk/jones.htm

/Nikolaj

Fra : Nikolaj Scharff Chri~

Dato : 24-02-01 00:44

"nikolaj borg" <nikolSPAM@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> nu er det jo sådan at de nogle gange skifte klub, sådan nogle
> fodboldspillere. Han ser ud til også at have spillet i QPR (Wimbledon

for lige at få det på plads, Vinnie var sammen med Dennis Wise m.fl. med til
at starte "The Crazy Gang" i Wimbledon, og det var også her han blev berømt
(de vandt FA-cuppen). Her er hans karriere: Wealdstone, Wimbledon, Leeds,
Sheffield Utd, Chelsea, Wimbledon, QPR.
Jeg er Chelseafan og nævnte derfor ikke de andre.