Stuck in my heart
Fra : Heidi

Dato : 18-09-02 17:33

Der bliver i øjeblikket ofte spillet en sang, hvor de synger noget
med "you are stuck in my heart, I would go anywhere"
og så noget med "for that many reasons you are"
Det lyder som et boyband, og jeg har prøvet at søge på google
på de bidder af teksten jeg kan huske, men uden resultat.
Er der nogen der kender gruppens navn?

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : Sunz

Dato : 17-09-02 17:58

Det er et helt nyt dansk boyband. De hedder C21 og har en hjemmeside hvor du
kan læse mere om de tre medlemmer (Søren, Esben og David): www.c21.dk

Go' fornøjelse...

-Sunz

Fra : Heidi

Dato : 18-09-02 18:08

Sunz wrote:
> Det er et helt nyt dansk boyband. De hedder C21 og har en
> hjemmeside hvor du kan læse mere om de tre medlemmer
> (Søren, Esben og David): www.c21.dk
>
> Go' fornøjelse...

Tak for linket - jeg var overbevist om, at det var et engelsk eller
amerikansk band, som evt. havde lyttet lidt til Westlife, og jeg havde
endda prøvet at taste www.c21.com ind i browseren - tænk at det
bare var .dk i stedet for...

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-09-02 22:01

Stil lige dit UR, dato eller tidszone!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Heidi

Dato : 18-09-02 06:33

Michael Lund Sørensen wrote:
> Stil lige dit UR, dato eller tidszone!
>
> Michael Lund Sørensen
> www.milux.dk

Javel.

Fra : Brian K

Dato : 19-09-02 17:35

> Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,
> og IKKE pr. mail.

Hej

den fanger jeg ikke lige ?

Er det noget i stil med:
"hvis jeg siger jeg lyver nu...taler jeg så sandt?"

mvh
brian

Fra : Heidi

Dato : 19-09-02 17:47

Brian K wrote:
> "Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej
>
> den fanger jeg ikke lige ?
>
> Er det noget i stil med:
> "hvis jeg siger jeg lyver nu...taler jeg så sandt?"

Naaaj egentlig ikke - det kom sig af, at jeg førhen havde stående
i signaturen "SVAR UDBEDES I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL"
(altså med store bogstaver - fordi folk havde en tendens til at overse
det hvis det stod med småt).
Så var der nogen der bad mig om ikke at råbe (altså skrive med store
bogstaver), og så ændrede jeg for sjov skyld teksten til ovenstående.
Det er såmænd det hele - men det kan da godt være jeg skulle ændre
det igen, hvis der er flere som dig der er i tvivl (og det er der åbenbart,
eftersom jeg stadigvæk får private mails nu og da...)

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-09-02 13:18

Sunz skrev:
> Det er et helt nyt dansk boyband. De hedder C21 og har en
> hjemmeside hvor du kan læse mere om de tre medlemmer (Søren,
> Esben og David): www.c21.dk

Deres musikvideo har også haft premiere i Boogie.

En hurtig kommentar om denne tilføjelse til det danske popbillede:
Okay sang, tilsyneladende okay stemmer, okay video, professionelt
udført. Men så heller ikke mere, vel? Ikke noget krydderi, ikke
noget rigtig særligt ved det foreløbig.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Jakob Madsen

Dato : 17-09-02 17:57

> Er der nogen der kender gruppens navn?

Jeg er næsten 100% sikker på at det må være:

C21 - "Stuck in my Heart"

Den den kører nærmest konstant på VLR for tiden

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk