Nu går det da helt galt [3D mark]
Fra : Izeqb

Dato : 22-02-01 15:16

Jeg har installeret ME på min maskine, efter jeg fik en meget dårlig score i
3D mark med mit Asus v6600 deluxe kort, i windows 2000.

Min score i Windows 2000 var på ca. 2500.
Jeg fik af vide at ME skulle være bedre til grafik, men i ME får jeg kun
1108 (!).

Jeg har et Asus A7V motherboard og en Duron 600@650 mhz cpu.
Bios på a7v er 1006.

Kan det være nogen indstillinger jeg har sat forkert op i min BIOS ell. ME?
Jeg kører med detonator 3 drivere.

Håber nogle vil kaste lidt lys over sagen.

// Hjalte

Fra : Veggertown

Dato : 22-02-01 16:46

Hvorfor gå så højt op i ens score?? Jeg har en bekendt, som har et Asus7700
med 64 DDR RAM og en Amd 1000 Mhz maskine og han får ca. 6000 og et eller
andet! Trods det, hakker hans spil sgu mere end mine gør, på min Pentium II
733 Mhz!

Så mit råd:

Køb en Pentium og drop den score!

Fra : Claus Lerbech Jensen

Dato : 23-02-01 11:43

"Veggertown" <Veggertown@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> andet! Trods det, hakker hans spil sgu mere end mine gør, på min Pentium

det var da et godt forslag hvis man spiller quack 3 og lign men så skal det
være en P4

Fra : Madsen

Dato : 22-02-01 16:48

Det ser ud til at du måske har problemer med via's 4-in-1 Driver.
Hvis det er dem kan du downloade de nyeste på
http://www.via.com.tw/drivers/index.htm

Fra : Izeqb

Dato : 22-02-01 17:38

> Det ser ud til at du måske har problemer med via's 4-in-1 Driver.
> Hvis det er dem kan du downloade de nyeste på
> http://www.via.com.tw/drivers/index.htm

Det hjalp...
Jeg glemmer hele tiden de sk*de 4-in-1 drivere :)

Fra : MAX

Dato : 22-02-01 17:59

On Thu, 22 Feb 2001 14:16:26 GMT, "Izeqb" <izeqb@secret.dk> wrote:

> [...]
>Jeg kører med detonator 3 drivere.
>
>Håber nogle vil kaste lidt lys over sagen.

Har du installeret VIA 4 in 1 driverene?

Jeg har en Duron 700@800 der lige nu scorer 5054 i 3dmark 2000, dette
er med et Asus V7100 (Geforce 2MX) - Når du kører Win2k vil jeg
anbefale dig at køre med driver version 7.54 den er hurtig!

Stoffer

Fra : izeqb

Dato : 22-02-01 21:54

> [...]
> er med et Asus V7100 (Geforce 2MX) - Når du kører Win2k vil jeg
> anbefale dig at køre med driver version 7.54 den er hurtig!

Nu har jeg jo et v6600 deluxe kort.
Kan jeg så stadig godt bruge de drivere du snakker om?

Fra : MAX

Dato : 22-02-01 23:32

On Thu, 22 Feb 2001 20:54:25 GMT, "izeqb" <izeqb@secret.dk> wrote:

>Nu har jeg jo et v6600 deluxe kort.
>Kan jeg så stadig godt bruge de drivere du snakker om?

ja det kan du... det er Nvidia Reference drivere jeg kom til at sige
forkert den hedder 7.52...

Fra : Duck Trucks Inc.

Dato : 23-02-01 21:09

> ja det kan du... det er Nvidia Reference drivere jeg kom til at sige
> forkert den hedder 7.52...

- Hvor har du hentet den?

- Og er det ikke leaked drivers?

Fra : Thomas Nyvang Rasmus~

Dato : 27-02-01 23:09

jo og de suger for vildt

--
/Thomas Rasmussen
www.hardwaresiden.dk PC og PS2

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 28-02-01 15:37

øhhhhh.....

underligt problem........

Jeg har en duron 600Mhz........ og køre Quake3 i 1280x1024 i 32 Bit farver
på et Asus3800U Deluxe...
hvad fanden er problemet????....
jeg har kørt Via 4 - 1 og det køre fint med den....
og original driveren til Asus kortet fra deres HP...
jeg har Win98.. og har ikke haft problemer i noget som helst...

Mit råd er.... Køb noget mere ram..og gerne PC133 og Fuk. Pentium 4
den er sløv som bare fanden.. "Gab" tro mig....

P.s.... Quake 3... køre uden problemer flydene. uden hakkeri... oxo fra
nettet. men det er nu nok pga min 2Mbit forbindelse ;)