Myg.
Fra : AEK

Dato : 17-09-02 16:32

Hejsa !

Normalt plejer jeg ikke at bide bidt af myg.
MEN i år, har de været fuldstændig pjattet med mig.
Jeg er blevet bidt gang på gang.

Jeg forstår ikke denne ændring.
Den anden nat sov jeg sammen med min mor.
Hun fik 0 bid og jeg 2 stk. !

Har I et bud, hvorfor jeg pludselig , i år, er blevet SÅ spændende ?

På forhånd tak.

venlig hilsen
Knudsen

Denne mail er scannet af NAV2002 .

Fra : Thomas E

Dato : 17-09-02 21:01

Er det ikke noget med at der netop i år er blevet udklækket 2-3 gange så
mange myg som der plejer? Hæng mig ikke op på det. Hader også de kræ. Man
når netop at slukke lyset før man kan høre dem i lokalet. *grr*

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 17-09-02 21:05

> Man
> når netop at slukke lyset før man kan høre dem i lokalet. *grr*

Så kan du bare få nogle af mine - vi må skrue op for fjernsynet for at
overdøve dem. men vi har nu også, så vi kan sælge dem i kgvis. Grinte lidt
af sølle 2 myggestik på en nat. Her sover vi i langærmet trøjer for at
slippe for at blive ædt - sjovt nok bider de ikke i ansigtet, er der nogen
der ved hvorfor?

Mvh Maria

Fra : gerda

Dato : 17-09-02 21:50

Hej Maria

Dine myg må være mere venlige end mine, for her bider de sandelig også
i ansigtet

Mvh
Gerda

Fra : AEK

Dato : 18-09-02 08:18

"Thomas E" <eriksen_tour@hotmail.com>
> Er det ikke noget med at der netop i år er blevet udklækket 2-3 gange så
> mange myg som der plejer?

Ok - det er så måske fordi, at der er flere i år end normalt.
Siden jeg skrev i går, er jeg blevet bidt 5 steder - bliver snart tosset

/Knudsen

Fra : Kirstine

Dato : 18-09-02 09:40

In article <am99b8$3r9on$1@ID-119019.news.dfncis.de>, 5678@jubiipost.dk
says...
> "Thomas E" <eriksen_tour@hotmail.com>
>
> Ok - det er så måske fordi, at der er flere i år end normalt.
> Siden jeg skrev i går, er jeg blevet bidt 5 steder - bliver snart tosset

*hehe* kylling!

Er netop hjemvendt fra Korfu, hvor jeg den første aften scorede mig 47
(!!!) myggestik. Tal om at blive sindsyg af kløe...

I øvrigt kunne jeg godt tænke mig at vide, hvorfor myg tilsyneladende
ikke gider stikke min kæreste...jeg drønede rundt indsmurt i alverdens
underlige anti-mygge-ting og blev alligevel stukket, mens han bare gik
fri. Er der nogle der ved, hvorfor nogle mennesker ikke bliver stukket??
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : AEK

Dato : 18-09-02 13:33

"Kirstine" <struds@paradis.dk> skrev i en meddelelse > > "Thomas E"
<eriksen_tour@hotmail.com>
> Er netop hjemvendt fra Korfu, hvor jeg den første aften scorede mig 47
> (!!!) myggestik. Tal om at blive sindsyg af kløe...

Ok Kirstine - du får sq rekorden . Det var dog for vildt !

< Er der nogle der ved, hvorfor nogle mennesker ikke bliver stukket??

Det samme gad jeg også godt vide. Min kærester og jeg er blevet stukket
mange gange denne sommer, hvad vi normalt ikke bliver.
Min mor har fået et enkelt bid i år.

/ Knudsen

Fra : Thomas E

Dato : 19-09-02 22:12

Min kammerat præsterede af få 60 stik sidst vi var i sommerhus! vildt!
turbomyg *g*