HP 4+
Fra : Niels Svendsen

Dato : 17-09-02 00:38

Har erhvervet mig en gammel HP 4+, men mangler manual eller noget der nærmer
sig, den er ikke til at finde hos HP (nok for gammel) er der nogen her i
gruppen, der kan hjælpe mig.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-09-02 01:03

Hej!

Niels Svendsen wrote:

> Har erhvervet mig en gammel HP 4+, men mangler manual eller noget der nærmer
> sig, den er ikke til at finde hos HP (nok for gammel) er der nogen her i
> gruppen, der kan hjælpe mig.

Brug et printerkabel ml. pc og printer og installér en driver. Hvad ellers?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Bachelor chow - Now with flavor!

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-09-02 07:59

http://shorterlink.com/?II0EIE

--
Bjarke Andersen

Fra : Niels Svendsen

Dato : 17-09-02 12:36

Desværre er der ikke noget på siderne om 4 plus. De er tomme, så de mener,
at printeren er for gammel
Men tak for forsøget.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-09-02 13:24

> Desværre er der ikke noget på siderne om 4 plus. De er tomme, så de
> mener, at printeren er for gammel
> Men tak for forsøget.

Passer da ikke helt. Der er godt nok ingen manual, men der er forklaring af
display menuerne og lidt anden information. Det er næsten den samme
information du vil kunne finde i en manual.

--
Bjarke Andersen

Fra : Niels Svendsen

Dato : 17-09-02 14:31