Ang. mad og kattegrus....
Fra : Bong

Dato : 16-09-02 22:32

Jeg ved at der her i forummet flere gang har været spørgsmål om dette! Men
jeg syntes ikke lige jeg kan finde noget om det jeg vil høre om.

Min kat Sif er 7 måneder gammel. Den får et fodder som hedder Precept
fuldkost som jeg køber i Bonnie Dyrecenter til 169 kr for 3 Kg. Som holder i
ca. 50 dage. Det er jeg egentlig godt tilfreds med og Sif har en meget flot
pels og holder sig sund og rask uden at blive tyk. Mere info om fodder her
http://www.preceptpet.com/kitten.asp
Jeg vil så høre om der er nogle som har erfaring med dette fodder og måske
syntes noget andet er mere økonomisk / bedre end dette? Men vil kun høre om
fuldkost fodder:)

Men mit største problem er kattegrus.... Jeg bruger også fra Bonnie's en sæk
kattegrus med 16 Kg. klumpende grus i meget små kugler. Jeg kan ikke huske
hvad det hedder men jeg mener faktisk også at det er Precept. Dette virker
også ok, men jeg syntes ikke det tager lugten så godt! Og jeg syntes også
det er ret dyrt. Det koster 160 kr ca. og holder en månede. Er der nogle som
har meget god erfaring med noget andet og måske billigere??

Med venlig hilsen
Niels

Fra : "--

Dato : 17-09-02 07:09

> [...]
som
> har meget god erfaring med noget andet og måske billigere??

Jeg bruger Amigo Supreme fra Metro, til 26 kr pr 8 liter. inkl moms. Det er
det bedste jeg har haft inde for døren. Trods den lave pris. Virker langt
bedre end f.eks. Biokat

mvh Tommy Fer

Fra : Katrine Nederby

Dato : 17-09-02 09:53

"-- < F E R >--" skrev

> [...]
er
> det bedste jeg har haft inde for døren. Trods den lave pris. Virker langt

Hej Tommy.

Hvad type grus er det: Klumpende? Fint/groft? Hvad med støv?

Mange hilsner
Katrine

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-09-02 07:47

Hej Niels!
Vi bruger Biokat. Det fås i 20 kg sække og kan købes bla her:
www.petgo.dk, men det kunne godt klumpe lidt bedre end det gør, synes
jeg. Vi har besluttet os for, at når vi ikke har mere Biokat, så køber
vi en pose Extreme Classic ( 7 kg for 89 kr). Det skulle være noget af
det bedste, så det blir vi altså NØDT til at prøve. Ellers kan du gå ind
på hjemmesiden www.dk-fritid-dyr-kat.dk og gå ind under "Produkter". Der
kan du læse medlemmernes meninger om diverse grus typer.

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - HUNKILLING TIL SALG!

Fra : "--

Dato : 17-09-02 08:16

"Louise Viborg" <shunozahra@rodsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Niels!
> Vi bruger Biokat. Det fås i 20 kg sække og kan købes bla her:
> www.petgo.dk, men det kunne godt klumpe lidt bedre end det gør, synes
> jeg.

Samme konklution her. Hvis du kan komme i metro, somehow.. vil jeg igen
anbefale Amigo Supreme

mvh Tommy Fer

Fra : Bong

Dato : 17-09-02 09:31

hehe takker for det hele!

JEg kan ikke komme i Metro, ved faktsik ikke hvad det er, men jeg kan sige
at jeg bor i Holstebro - vest jylland.

MVH. Niels

Fra : "--

Dato : 17-09-02 09:41

"Bong" <bong@mail.mira.dk> skrev i en meddelelse
> hehe takker for det hele!
>
> JEg kan ikke komme i Metro, ved faktsik ikke hvad det er, men jeg kan sige
> at jeg bor i Holstebro - vest jylland.
>
> MVH. Niels

Metro er en indkøbs kæde, for moms registrerede, men mener godt man kan
handle der uden at være det nu.... Http://www.metro.dk

mvh Tommy Fer

Fra : Helle Andersen

Dato : 17-09-02 19:12

"-- < F E R >--" <fer@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Metro er en indkøbs kæde, for moms registrerede, men mener godt man kan
> handle der uden at være det nu.... Http://www.metro.dk

Er der nogen, der har forespurgt, om man som registreret
katteopdrætter kan få kundekort ?

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Bente Jepsen

Dato : 17-09-02 20:43

">
> Er der nogen, der har forespurgt, om man som registreret
> katteopdrætter kan få kundekort ?

Man kan også få kundekort hvis man har et arbejdsgivernummer,
selv om man ikke er momsregistreret.

Mvh.
Bente

Fra : marianne hellemose

Dato : 17-09-02 07:35

Hej Niels
Prøv at kigge på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/
under produkter, der vil du finde både grus og foder

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk