Papst blæser til Xp 1700+ boxed
Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 16-09-02 19:21

Hvis jeg ønsker at montere en papst (80 mm med en 60 mm tragt) blæser
istedet for den blæser der følger med til en Xp 1700+ boxed processor,
hvilken model skal jeg da vælge for tilstrækkelig køling. 12 db, 19db eller
26 db modellen...

Kasper

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 16-09-02 21:58

> [...]
> istedet for den blæser der følger med til en Xp 1700+ boxed processor,
> hvilken model skal jeg da vælge for tilstrækkelig køling. 12 db, 19db

Uden at kende til kølerprofilen så vil jeg foreslå dig 19 db modellen.

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)