Andet multimedie
bentjuul 3670
HJÆLPPPPP
Fra : fedtmule30

Dato : 16-09-02 17:30

Hej

Er der nogen her der kan fortælle mig hvilket brænder program man skal
bruge til at brænde cder på 800 mb med,jeg har prøvet med "Easy CD
Creator 5 " og "Nero" men de virker ikke

Fedtmule

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-09-02 17:47

Mon, 16 Sep 2002 16:30:27 GMT, skrev "fedtmule30"
<fedtmule30.news@kandu.dk>:

>Er der nogen her der kan fortælle mig hvilket brænder program man skal
>bruge til at brænde cder på 800 mb med,jeg har prøvet med "Easy CD
>Creator 5 " og "Nero" men de virker ikke

Det afhænger da vidst ligeså meget om din brænder kan.

Men det har ikke noget med grafik at gøre, så spørg i
news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom og fortæl, hvilken brænder du
har og brug en mere sigende overskrift end HJÆLPPPPP.

PS.
Og så kan jeg da kun anbefale at bruge din udbyders newsserver og
din newsreader (f.eks. Outlook Express) til at læse
nyhedsgrupper.
Du får et meget bedre overblik over indholdet i de forskellige
nyhedsgrupper og ikke noget pointpjat.
<http://www.usenet.dk> er et godt sted at læse om nyhedsgrupper.