Søger god POP3 mail udbyder
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 16-09-02 15:44

Hej

Jeg har benyttes Mailme.dk som mailudbyder de sidste 2 år, men stabiliteten
er desværre blevet meget dårlig.
Så derfor leder jeg efter anden mailudbyder, som er meget stabil med høj
oppetid.
Hvad kan anbefales? Behøver ikke at være gratis tjeneste....

Mvh
Hans

Fra : Dino

Dato : 16-09-02 17:52

www.gmx.net POP3, SMTP og Webmail. På tysk, men gratis og meget stabil.

--
Dino

Verdens største samling af danske
scripts og moduler til Hamsteren

<http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/Hamstersiden.html>

Fra : rea721

Dato : 16-09-02 18:09

http://www.hotpop.com ægte pop3 kontoer, gratis.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-09-02 18:23

On Mon, 16 Sep 2002 16:43:33 +0200, "Hans Mouridsen" <hom@mailme.dk>
wrote:

>Hvad kan anbefales? Behøver ikke at være gratis tjeneste....

Det er et bøvl at skifte e-mail, hvorfor ikke få dig dit eget domæne
og så et mailhotel?

--
Giv dig altid 100% på arbejdet
12% Mandag, 23% Tirsdag, 40% Onsdag, 20% Torsdag, og 5% Fredag.

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 16-09-02 21:09

"Ivar Madsen" <news-23-08-02@milli.dk> skrev i en meddelelse

> Det er et bøvl at skifte e-mail, hvorfor ikke få dig dit eget domæne
> og så et mailhotel?

Okay, det var da også en løsning, men hvor får man så det? Altså billigst
men stadig god og stabil...

Mvh
Hans

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-09-02 21:10

Hans Mouridsen skrev:

>Okay, det var da også en løsning, men hvor får man så det? Altså billigst
>men stadig god og stabil...

Jeg kan give en anbefaling af Azero, men jeg har ikke haft mit
hotel der mere end et par måneder. Alt virker problemløst.

--
Bertel

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-09-02 22:04

On Mon, 16 Sep 2002 22:08:37 +0200, "Hans Mouridsen" <hom@mailme.dk>
wrote:

>Okay, det var da også en løsning, men hvor får man så det? Altså billigst
>men stadig god og stabil...

Din IP kan oversættes til 0x50c53479.hrnxx3.adsl-dhcp.tele.dk. alså du
har BB hos TDC, så det billigeste er vel.

dyndns.dk, og så f.eks. ArGoSoft mailserver, men det kræver at du har
maskinen tænt det meste af døgnet, og det er så stabilt som du selv
gør det til.

Ellers så er der regtigt domæne og mailhotel.