Mandrilaftalen DVD'en
Fra : / / dentro / /

Dato : 16-09-02 14:52

Er der nogen der kan sige mig alle de steder på DVD'en hvor Broder
Salsa optræder?

Findes der egentlig en oversigt et sted på nettet, hvor man kan se
hvornår alle de forskellige karakterer optræder?

/ / dentro / /

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 16-09-02 17:12

/ / dentro / / wrote:

> Findes der egentlig en oversigt et sted på nettet, hvor man kan se
> hvornår alle de forskellige karakterer optræder?

Jeg har bare lavet den her til mig selv:

http://www.daimi.au.dk/~karsten/mandrilindex.html

Den er fuldstændig uofficiel, og indeholder sikkert stavefejl osv. så
tag den for hvad den er: et hurtigt nedskriblet index.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 16-09-02 17:19

Karsten S. Jørgensen skrev:

> Jeg har bare lavet den her til mig selv:
> http://www.daimi.au.dk/~karsten/mandrilindex.html

Godt arbejde, Karsten!

--
Mvh. Peter
"I know nothing. I'm from Barcelona."

Fra : Henrik

Dato : 17-09-02 10:53

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> wrote in news:am508l$nua$1
@sunsite.dk:

> http://www.daimi.au.dk/~karsten/mandrilindex.html

total godt arbejde. Du har hermed min respekt. Dog i forbindelse med
mandril dvd'en er der et billede af Silas Gnom bagpå, men han optrøder da
vist ikke på dvd'en

vh

Lasse

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 17-09-02 11:32

Henrik wrote:

> [...]
>
> total godt arbejde. Du har hermed min respekt. Dog i forbindelse med
> mandril dvd'en er der et billede af Silas Gnom bagpå, men han optrøder da

.... og manden der har fået PEST er stavet Wandy Tyæg (svjh) på coveret,
selvom Casper ret tydeligt siger Wandy Tyskæg.

Mandrilnavnenes stavning er i det hele taget en bitch at gætte sig til.

Fra : / / dentro / /

Dato : 16-09-02 18:21

"Karsten S. Jørgensen" <karsten@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

| Jeg har bare lavet den her til mig selv:
|
| http://www.daimi.au.dk/~karsten/mandrilindex.html
|
| Den er fuldstændig uofficiel, og indeholder sikkert stavefejl osv.

| tag den for hvad den er: et hurtigt nedskriblet index.

Yes yes yes yes yes YES YES YES!!! Jeg vidste der var andre end mig
der efterlyste sådan en. Den er guld værd! TAK TAK TAK!

/ / dentro / /

Fra : // Overby

Dato : 16-09-02 21:48

> Er der nogen der kan sige mig alle de steder på DVD'en hvor Broder
> Salsa optræder?
>
> Findes der egentlig en oversigt et sted på nettet, hvor man kan se
> hvornår alle de forskellige karakterer optræder?

Åh... mandril aftalen.... for pokker.... Det er så morsomt... Måske skulle
jeg tilbringe resten af natten med Kennth Kiwistone, Gentleman Finn og
Fissirul Lohman...

Min personlige favorit er tissmagning....

Daniel

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 16-09-02 22:48

> [...]
> Fissirul Lohman...
>
> Min personlige favorit er tissmagning....

Det er der bare for lidt af... pis (fristes man til sige).

Mads