ang:nr portalitet fra sono til telia
Fra : BMS

Dato : 16-09-02 13:14

hej jeg har et spørgsmål ang telia jeg har fået mit nr flyttet med over til
telia men det virker ikke særlig godt.
det der sker er at jeg mister kontakten i op til 3 - 4 timer ad gangen og
jeg har selvflg prøvet alt det de ber mig om med forskellige tlf men det er
samme problem det er nu 4 kort jeg skal prøve fra dem så jeg håber det så
virker.

Det skal siges det er en erhvervs tlf jeg bruger som kørelærer så fra 7 til
17 er det min eneste mulighed for at komme i kontakt med nye kunder .
dette har stået på i 14 dage.

kan jeg hvis det ikke virker denne gang opsige mit abb hos dem selv om det
er bundet i to år pågrund af dette problem og så tage mit nr med mig igen
eller kan de beholde det det er er rimelig godt nr jeg har 40402050

Fra : BMS

Dato : 16-09-02 13:15

det skal lige med at jeg har prøvet et andet taletids kort fra samme
operatør og det virker godt nok så der er jo dækning