Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nye fotos uge uge 37 2002
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-09-02 09:26

Nye fotos uge uge 37 2002

Jeg har lagt de nye fotos fra uge 37 2002 på www.photo-gallery.dk, der
er 4 preview-ark med 48 billeder.

Jeg har lavet et eksperimet med en ny navigation, hvor man kan hoppe fra
preview til preview, og man kan også browse gennem alle billederne i høj
opløsning uden at skulle tilbage til preview/index siderne.

Da det er en meget stor beslutning at omlægge strukturen på hele
arkivet, så jeg vil godt høre evt. meninger og kommentarer, er det en
bedre måde at strukturere et on-line fotoarkiv på....?

Direkte link til "Nye fotos":
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424

Fra : Peter Schrøder

Dato : 16-09-02 12:39

"Niels Ebbesen" skrev
> Direkte link til "Nye fotos":
> http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424

Hej Niels

Jeg får en "404" når jeg klikker på preview arkene.

Peter Schrøder

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-09-02 13:27

Peter Schrøder wrote:

> Jeg får en "404" når jeg klikker på preview arkene.

Det skyldes nok din cache-fil, prøv lige at reloade/opdatere
index-siden, hold ctrl-tasten nede når du vælger reload/opdatere, så
bliver der hentet en frisk fil fra min server.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 16-09-02 13:58

"Niels Ebbesen" skrev
> Det skyldes nok din cache-fil, prøv lige at reloade/opdatere
> index-siden, hold ctrl-tasten nede når du vælger reload/opdatere, så
> bliver der hentet en frisk fil fra min server.

Niels altså...!
Du var inde og pille var du...
Never mind, nu ku' den. Du var til fyrværkeri på en skyfri himmel?

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 16-09-02 14:41

Peter Schrøder wrote:

> Niels altså...!
> Du var inde og pille var du...

Nix jeg har ikke ændret på noget - du kan bare gå i din browsers
preferencer/indstillinger, og slå chachen fra så den henter tingene
frisk fra nettet.

> Never mind, nu ku' den. Du var til fyrværkeri på en skyfri himmel?

Jeg havde ikke fidus til billeder af fyrværkeri i dagslys ville blive
særligt vellykket, så nej det har jeg ikke brugt tid på.

Der er kun to og en halv måned til at juletræet ved Ølstykke Rådhus
bliver tændt, og der plejer Tinghøjgaard fyrværkerifabrik at skyde det
helt store show af.