Hvad hedder den...
Fra : Inger

Dato : 15-09-02 22:14

Hej NG

Jeg søget titlen på en sang; jeg mener den er med Level 42. Ellers er det et
andet 80'er band, fx Men At Work.
Den bliver spiller meget ofte på Radio 2 i øjeblikket. Noget af omkvædet har
disse linjer:

Wise men say (sing)
.....dream of a rythm... hole in the ground
.....old kind of fashion ..... goes around and around...
.... and w'ell never ever fight over you (gentages)

Som det ses kender jeg ikke alle ordene og er heller ikke sikker på at dem
jeg har skrevet her er 100% rigtige.

Jeg ville blive kisteglad hvis nogen kunne fortælle mig titel og album eller
bare en af delene..

Hilsen Inger

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 15-09-02 22:27

Inger wrote:
> [...]
> ....old kind of fashion ..... goes around and around...
> ... and w'ell never ever fight over you (gentages)

Det er Nik Kershaw med "The Riddle".

-Sune

Fra : Inger

Dato : 16-09-02 11:12