CD-RW medier?
Fra : Jacob Thomsen

Dato : 15-09-02 16:35

Hej,

er der nogen som kan henvise til regler for handel med cd-rw medier. Jeg ved
at der er kommet afgift på disse og jeg vil gerne vide hvordan de opkræves.

På forhånd tak.

Mvh - Jacob

---

Fra : GniTocs

Dato : 15-09-02 22:32

Jacob Thomsen skrev

> er der nogen som kan henvise til regler for handel med cd-rw medier. Jeg
ved
> at der er kommet afgift på disse og jeg vil gerne vide hvordan de
opkræves.

Kast et blik på :
http://www.copy-dan.dk/

Mvh. Finn

Fra : Jacob Thomsen

Dato : 16-09-02 21:44

Hej Finn,

jeg har været inde på copy-dan, men jeg kan intet finde?

Er det mig der er blind?

"GniTocs" <gnitocs@oop.dk> wrote in message

> Jacob Thomsen skrev

> ved
> opkræves.
>
> Kast et blik på :
> http://www.copy-dan.dk/
>
> Mvh. Finn

---

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 16-09-02 22:20

"Jacob Thomsen" <jpt@funsoft.dk> writes:

> Hej Finn,
>
> jeg har været inde på copy-dan, men jeg kan intet finde?

Jeg ved ikke om det du leder efter er der, men kig under "Båndkopi".
Det er den forening der står for vederlag fra blank-medier.
/L