Donor-hardware til ulande?
Fra : Henrik Jarlov

Dato : 15-09-02 13:43

hej hardware

Jeg har efterhånden samlet en del smådele og andet godt fra computere, som
ikke repræsenterer den store værdi, men som virker udmærket, og da jeg ved
at der er mangel på computere i mange ulande (både i uddannelsessektoren og
i al almindelighed) tænkte jeg at der måske fandtes en organisation, der
beskæftiger sig med ovennævnte. Har I nogensinde hørt om en sådan?

mvh.

Henrik

Fra : Henning

Dato : 15-09-02 16:40

On 15 Sep 2002 05:43:10 -0700, jarlov@hotmail.com (Henrik Jarlov)
wrote:

> [...]
>i al almindelighed) tænkte jeg at der måske fandtes en organisation, der
>beskæftiger sig med ovennævnte. Har I nogensinde hørt om en sådan?

Desværre - de gider ikke! Der er de seneste år doneret så store
mængder udstyr fra bl.a. finans-sektoren, at der ikke mere er nogen
der gider røre ved det!
Omkostningerne ved at administrere, sende & fordele overstiger langt
udbyttet i den sidste ende.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Michael M Nielsen

Dato : 15-09-02 16:41

Henning wrote:

> [...]
> der gider røre ved det!
> Omkostningerne ved at administrere, sende & fordele overstiger langt

Sæt det til salg herinde - du vil blive overrasket over hvad der kan sælges
Vi er mange der har gamle computere stående vi gerne opgraderer lidt ind
imellem

-Michael

Fra : Jesper Juul

Dato : 15-09-02 17:48

"Michael M Nielsen" <michaelnielsen2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse >
> [...]
sælges
> Vi er mange der har gamle computere stående vi gerne opgraderer lidt

Det var da en kanon god ide du fik, ja lad os da endelig sætte vores
hardware til salg i diskussiongrupperne. Til Henrik: Sæt det til salg i
dk.marked.privat.edb og/eller undergrupperne.

Jesper Juul
Try this at home:
www.usenet.dk

Fra : Henrik Jarlov

Dato : 15-09-02 21:53

"Jesper Juul" <nospam@linuxplanet.nu> wrote in message

> Det var da en kanon god ide du fik, ja lad os da endelig sætte vores
> hardware til salg i diskussiongrupperne. Til Henrik: Sæt det til salg i
> dk.marked.privat.edb og/eller undergrupperne.

Det havde jeg så sandelig også tænkt mig at gøre :)
Tror også at det var det MN mente...

Fra : Nuxx

Dato : 16-09-02 20:32

Mener nok jeg så noget med at man kan give det til frelsens hær som sælger
det videre... Det var nok ikke lige det du ledte efter men tror det er den
eneste mulighed for at komme af med det og samtidig gøre en god tjeneste...
;)

Mvh.

Mads