OT: Unreal Tournament 2003 - demoen er ude~
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-09-02 13:50

Den kan hentes stor set alle steder.

Mvh

Bruno aka. Cool.DK (Når nu emnet er UT)

Fra : Rasmus S

Dato : 14-09-02 15:04

<iddqd@worldonline.dk> wrote.

> Den kan hentes stor set alle steder.

Det er sku' fedt, men hvorfor flimrer min grafik så meget ... kører med GF4
Ti4200.
Der må være en fix eller lign.

Mvh

Rasmus

Fra : / / dentro / /

Dato : 14-09-02 16:26

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

| Den kan hentes stor set alle steder.

Ja, men er der et sted hvor man kan downloade den uden at skulle
registrere sig?

/ / dentro / /

Fra : / / dentro / /

Dato : 14-09-02 20:53

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse

| Ja, men er der et sted hvor man kan downloade den uden at skulle
| registrere sig?

Ja, www.unrealtournament2003.com. Den havde jeg ikke lige tænkt på,
hehe. Men det er bare irriterende at alle andre steder end på spils
officielle side skal man altid registrere sig. Jeg er træt af at man
skal reg'es alle steder på nettet.

Øv øv øv. UT2003 kan overhovedet ikke køre på min computer. Øv. Men er
spillet ikke gået lidt i retningen af Quake 3, eller er det bare mig?

/ / dentro / /

Fra : Ged

Dato : 14-09-02 23:45

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote:
> Men er spillet ikke gået lidt i retningen af Quake 3, eller er det bare mig?
>
>/ / dentro / /

Jo jeg er helt enig. Minder om Quake Arena grafik uden bots og med UT
våben. Savner bare dual pistols (har ikke set dem endnu i hvert fald).

Fra : Simon Kamber

Dato : 16-09-02 16:49

On Sun, 15 Sep 2002 00:44:45 +0200, Ged <ged@nork.auc.dk> wrote:

>Jo jeg er helt enig. Minder om Quake Arena grafik uden bots og med UT
>våben. Savner bare dual pistols (har ikke set dem endnu i hvert fald).
Yup, spillet er genialt bortset fra at enforcers mangler.