Tisse problemer
Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 14-09-02 09:19

Hej
Jeg har to katte, en på 5 og en på 1 år.
Tidliger har jeg ikke haft problemer men det er der nu, Da jeg fik den lille
nye gik den pænt på katte bakken. Men indtil for to måneder siden er den
begyndt at tisse på badeværelses måtten. Hvilket er ret ulækkert. Det skal
siges er det er to hun katte som begger er steriliseret. Katte bakken bliver
gjort ret hverdag.
Er der nogle som kan hjælp da det er ret træls, og jeg viul helst ikke af
med den bette.

M.v.h Camilla

Fra : Camilla Scharff

Dato : 14-09-02 09:52

Hej Camilla

Har du haft katten til dyrlæge og blive undersøgt for diverse
urinvejslidelser (blærebetændelse, blæresten mv.)?
En af de hyppigste årsager til pludselig urenlighed er, at der er noget
fysisk i vejen med katten, som gør ondt når den tisser (især hvis de stadig
gør "det andet" i bakken - fordi katten jo ikke ved bedre, end at det så er
bakkens "skyld" når det gør ondt på den, og den vælger derfor et andet sted
at tisse... meget smart sådan set, for så kan vi se, at der er noget galt

Jeg synes du skal gå til dyrlægen - meget snart - hvis du ikke allerede har
været!

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere