hjælp med clips på P3 slot1
Fra : kirsten

Dato : 14-09-02 01:35

hej er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg løsner de clips der
holder køle pladen på en P3 celeron 450 mHz slot 1 .
Der sidder to plastic clips der går gennem køle pladerne og de ser ca sådan
ud

****************
* *
* * * *
* * *
* * * *
* *
*** ***
* *
* *

ved i om de er engangs clips ? har de et type navn ? og hvordan fanden får
jeg dem !!!!!!!
venlig hilsen Kirsten

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-09-02 08:47

kirsten skrev bl.a.:

> hej er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg løsner de clips
> der holder køle pladen på en P3 celeron 450 mHz slot 1 .

Ja, det er sat godt sammen. Jeg var nødt til at tale med store bogstaver,
for at overtale min gamle PIII 600 til at smide frakken.... og den holdt

Heldigvis er har en lille vejledning til at skilde en PIII ad:
http://overclocking.dk/litteratur.asp?type=guide&id=20

Det handler om tålmodighed

--
Lars

Outlook Express uden OE-QuoteFix? Nej tak!
Hent nyeste version her: http://flash.to/oe-quotefix