Brænde .sit fil fra PC til mac...??
Fra : MB

Dato : 13-09-02 22:55

Hey,

Jeg har hentet et Mac program på internet på min PC. Er der mulighed for at
brænde det på PC'en så CD-ROM'en virker på en Mac...? Det er en .sit fil -
er det det samme som en image fil på PC (iso, bin osv.) ?

Mvh

Martin

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 14-09-02 00:11

MB <martin@brogaard.nu> wrote:

> Jeg har hentet et Mac program på internet på min PC. Er der mulighed for at
> brænde det på PC'en så CD-ROM'en virker på en Mac...? Det er en .sit fil -
> er det det samme som en image fil på PC (iso, bin osv.) ?

..sit eller stuffit er det best brugte pakkeformat på Mac. Det fåes også
til PC. Mac læser uden problemer PC CD-ROM'er.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : MB

Dato : 14-09-02 09:33

> .sit eller stuffit er det best brugte pakkeformat på Mac. Det fåes også
> til PC. Mac læser uden problemer PC CD-ROM'er.

Vil det sige at jeg kan pakke filerne ud på PC'en, brænde dem, og så
installlere programmet fra CD-ROM'en på Mac'en...? Skal man slet ikke brænde
det på en speciel måde...?

Mvh

Martin

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 14-09-02 09:50

MB <martin@brogaard.nu> wrote:

> Vil det sige at jeg kan pakke filerne ud på PC'en, brænde dem, og så
> installlere programmet fra CD-ROM'en på Mac'en...? Skal man slet ikke brænde
> det på en speciel måde...?

Nej du skal brænde .sit filen og pakke den ud på Mac'en. Pakker du den
ud på PC'en går resource delen af filerne tabt.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : MB

Dato : 14-09-02 11:19

> Nej du skal brænde .sit filen og pakke den ud på Mac'en. Pakker du den
> ud på PC'en går resource delen af filerne tabt.

OK, tak for det...

Mvh

Martin