mafia 2 - begynder hjælp
Fra : kristian

Dato : 13-09-02 21:28

hej - jeg har købt MAFIA til min nevø på 10 år, vi er da kommet i gang
med spillet, men kan i ikke hjælpe med at forklare på en helt
idiotsikker måde, hvordan man kommer ind i andre biler end ens egen???

og hvis i kender nogen snydekoder, der er rigtigt nogen tilgængelige
på nettet

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-09-02 22:12

"kristian" <kristian@denmark.com> wrote in message
> hej - jeg har købt MAFIA til min nevø på 10 år, vi er da kommet i gang
> med spillet, men kan i ikke hjælpe med at forklare på en helt
> idiotsikker måde, hvordan man kommer ind i andre biler end ens egen???

Det er ikke alle biler han kan komme ind i, ihvertfald ikke i starten. Men
ellers så hold højre musetast nede, indtil han har åbnet døren eller dirket
låsen op.

Fra : Jackie

Dato : 14-09-02 10:42

> [...]
> med spillet, men kan i ikke hjælpe med at forklare på en helt
> idiotsikker måde, hvordan man kommer ind i andre biler end ens egen???

Du skal først lære at åbne de forskellige biler, før du kan bryde ind i dem.
Dette lærer du gennem singleplayer delen af ham mekanikeren som er hos
Salieri's (Kan ikke huske hans navn).
Derfor er det vigtigt at du lærer at åbne de forskellige biler...

Jackie

Fra : kristian

Dato : 14-09-02 16:10

On Sat, 14 Sep 2002 11:42:19 +0200, "Jackie"
<jackieloa"REMOVE"@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Salieri's (Kan ikke huske hans navn).
>Derfor er det vigtigt at du lærer at åbne de forskellige biler...

vi er kommet så langt, at vi 1. har kørt fra politiet 2. kørt
forskellige mennesker forskellige steder hen - vi sidder lidt fast ved
en fyr, der skal hen til noget Bil-forretning eller noget i den stil -
der står man skal over broen og under tunellen, men vi løber ud for
tid

kommer man til mekanikeren efter man har løst køre-opgaverne eller
hvad

undskyld hvis jeg spørger lidt dumt, jeg er ikke vant til computerspil
og min nevø er ikke SÅ trænet endnu heller - men sjovt er det da

hilsen Peter og Kristian

Fra : izeqb

Dato : 14-09-02 22:47

On Sat, 14 Sep 2002 17:09:54 +0200, kristian <kristian@denmark.com>
wrote:

>undskyld hvis jeg spørger lidt dumt, jeg er ikke vant til computerspil
>og min nevø er ikke SÅ trænet endnu heller - men sjovt er det da

Lyt godt efter hvad din opgave er.

Hvis du er i tvilv om hvor du skal hen, kan du kigge på kortet. Det
får du frem ved at trykke på TAB (Den med de to pile).

Der hvor du skal hen er markeret med et blåt kryds, og du selv er en
gul pil.

Du kan altid trykke på F1, får at se din mission.

Og forresten, der findes ingen spørgsmål, kun dumme svar

MVH.
Hjalte aka. izeqb
<http://sofienfryd.homepage.dk/ide>

--
"Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommer du til at tilbringe livet på et ben."

Fra : kristian

Dato : 15-09-02 18:46

On Sat, 14 Sep 2002 23:46:44 +0200, izeqb
<isakFJERNMIG@NADASPAMcity.dk> wrote:

> [...]
>får du frem ved at trykke på TAB (Den med de to pile).
>
>Der hvor du skal hen er markeret med et blåt kryds, og du selv er en

tak for hjælpen, jeg har fundet en "træner" (lille program, man sætter
til at køre, mens spillet kører) der giver en masse liv og penge

samt en zip-fil, hvor der er en masse SAVED GAMES så man sådan set kan
komme i gang med free ride extra mm en masse baner

ligger her http://dlh.net/english.html

Fra : Simon Kamber

Dato : 16-09-02 16:49

On Sat, 14 Sep 2002 23:46:44 +0200, izeqb
<isakFJERNMIG@NADASPAMcity.dk> wrote:

>Og forresten, der findes ingen spørgsmål, kun dumme svar
Damn, hvad er så det jeg skriver nu?